Hlavní navigace

Konec TV Public sníží podíl televizí zastupovaných agenturou At Media

19. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
19. 4. 2011

Blížící se zánik televize Public se výrazně dotkne agentury At Media, která zastupuje dvacítku převážně kabelových a satelitních televizí při prodeji reklamních časů v České republice. TV Public je nejsledovanější ze stanic, které tato agentura zastupuje a zároveň jim zprostředkovala data z elektronického měření sledovanosti prostřednictvím peoplemetrů. Podle těchto dat dosáhla televize Public za březen letošního roku průměrného celodenního podílu 0,38 procenta na dospělém publiku.

K TÉMATU: TV Public skončila v multiplexu 3, zanechala po sobě dluhy přes 300 milionů korun

BRAND24

Celkový podíl televizí zastupovaných firmou At Media, které jsou zároveň měřené peoplemetry, v březnu dosáhnul hodnoty 2,24 procenta. Výpadek televize Public tak může způsobit pokles průměrného celodenního podílu stanic zastupovaných firmou At Media o víc než jednu šestinu. Firma však v nedávném průzkumu, který si zadala u společnosti MillwardBrown, zjistila, že u zástupců mediálních agentur a inzerentů je televize Public vnímaná jako „amatérská a neprofesionální“ s neznámou cílovou skupinou.

At Media zastupuje při prodeji reklamních časů známé kabelové a satelitní programy, například National Geographic Channel, hudební televizi Óčko, filmové kanály CS Film, Film+, Universal Channel, AXN a MGM, dětské programy Disney Channel a Minimax, či sporotvní kanál Sport 1.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).