Hlavní navigace

Levnější verze Netflixu s reklamou má už přes milion uživatelů

31. 3. 2023

Sdílet

Netflix Autor: Netflix

Americké streamovací službě Netflix se vyplatilo zavedení levnějšího tarifu s reklamou. Agentura Bloomberg měla možnost nahlédnout do interních dat, podle nichž tento tarif využívá milion aktivních uživatelů měsíčně.

Toto číslo zahrnuje více uživatelů používajících jeden účet a jde pouze o údaje za americký trh, upozorňuje Bloomberg.

Obchodní data také ukázala, že levnější tarif neohrozil výnosy od předplatitelů, kteří dosud platili plnou cenu. Většina předplatitelů tarifu s reklamou jsou totiž úplně noví zákazníci anebo bývalí předplatitelé, pro které byla standardní cena příliš vysoká. Předplatitelé levnějšího tarifu tvoří asi pětinu všech nových registrací v USA.

Agentura dodává, že levnější tarif zatím nemá podstatný vliv na růst uživatelské základy Netflixu, ale zároveň je tu stále dost velký prostor pro oslovení uživatelů citlivějších na cenu. Konkurenční Hulu nebo Peacock mají vyšší počet uživatelů tarifu s reklamou. Reklama živí také bezplatné streamovací služby Tubi a Pluto.

Nejlevnější tarif s reklamou nyní stojí 7 dolarů měsíčně. Umožňuje sledovat pořady pouze na jednom zařízení ve stejnou chvíli v HD rozlišení. Základní verze bez reklam vyjde na 10 dolarů za měsíc, v HD a pouze na jednom zařízení. Standardní tarif je za 15,5 dolaru (Full HD rozlišení a dvě souběžná zařízení), nejvyšší nabídka s Ultra HD a používáním na čtyřech zařízeních zároveň je za 20 dolarů měsíčně. 

Aktualizováno 1. dubna, opravili jsme informace o rozlišení v jednotlivých tarifech pro USA.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).