Hlavní navigace

Mall TV představila další posilu, s kuchařskou show přešla ze Streamu blogerka Koko

16. 7. 2018

Sdílet

Koko Autor: Mall TV

UVNITŘ VIDEO – Jako dalšího tvůrce svého programu představila připravovaná televize Mall TV foodblogerku Koko. Zařadila se tak po bok tvůrců, které se Mallu povedlo přetáhnout z platformy Stream, včetně jejího bývalého šéfproducenta Lukáše Záhoře, producenta Milana Kuchynky, šéfdramaturga Martina Krušiny nebo architekta Adama Gebriana.

ROZHOVOR: Lukáš Záhoř – Neděláme kopii Streamu. A míříme i za hranice Česka

Chystaný pořad s Koko by se měl jmenovat 30menutovka a pilotní díl představili jeho tvůrci během filmového festivalu v Karlových Varech. Na další díly si ale budou muset diváci počkat až na podzimní spuštění celé Mall TV. 

Jak probíhalo natáčení prvního dílu ve filmových Varech, dokumentuje následující trailer. Na facebookovém profilu Mall TV pak mohou zájemci zhlédnout i kompletní pilotní díl chystaného pořadu.

Hlavní hvězda pořadu moderuje i Odpolední show na Evropě 2 a v letech 2013 a 2014 získala ocenění Blogerka roku v kategorii foodblogů. Za svoji One (wo)man show na internetové televizi Stream v pořadech Menu podle Koko, Menu domů a Menu v sezóně obdržela jejich autorka v roce 2014 i Křišťálovou lupu. Koko mohou diváci znát také jako moderátorku pořadu AutoMotoStyl na ČT1.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2018 12:01

    hmm (neregistrovaný)

    Lebo ju platia okamžite, zabezpečia zázemie a ak projekt skrachuje, bude známa, na youtube si ju ľudia nájdu a bude pokračovať.

    Tieto TV hľadajú nové "hviezdy" na YT a "hviezdy" z TV idú na YT a instagram.

  • 16. 7. 2018 11:55

    Martin Šoch (neregistrovaný)

    K čemu potřebuje takováhle hvězdička vůbec nějakou televizi? Vždyť je to typická youtuberka, proč nepublikuje sama za sebe tam?

  • 16. 7. 2018 11:18

    523p (neregistrovaný)

    Mall je sousatvně ve ztrátě, je to ecommerce projekt, který není ničím zajímavý. A ta jejich TV bude ztrátová úplně stejně a převážně nezajímavá taktéž. Marná snaha korunované zejména svou neoriginalitou.

  • 16. 7. 2018 13:06

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Měli by se raději zaměřit na prodej zboží. Amazon dneska prodává vybrané smartphony Samsung, Sony a Huawei o přibližně 33% levněji. Podmínkou je členství Prime, ale podle Poláků to u nás funguje taky.

  • 16. 7. 2018 8:06

    Luxpe (neregistrovaný)

    Jsem hodně zvědavý jak se této televizi povede. Sledoval jsem pražské televize TV Public, TV Metropol a TV Pětka vcelku se zajímavými pořady i nápady, ale ani jedna už neexistuje :-(. Co vím tak finanční důvody. Jsem přesvědčen, že zde je jistota a není to vysílání jen na pár měsíců, let. Třeba TV Pětka vysílala myslím, že skutečně jen 5 měsíců, Z1 vydržela 2 roky. Také televizní trh je už dnes přesycený a každá televize, aby byla zajímavá musí něco extra vysílat. Třeba Praha TV je dotována hl.m. Praha jenže BTV je soukromá.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).