Hlavní navigace

Názor k aktualitě Výpadek roamingu se u O2 dotkl 250 tisíc lidí. CETIN pořád neví, jak chyba vznikla od Trident - Jak jedna firma rozpulila? Ty si myslis ze...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 6. 2017 18:04

    Trident (neregistrovaný)

    Jak jedna firma rozpulila? Ty si myslis ze to tak probehlo? Management O2 diky tlaku top managementu hospodaril nevhodne s technickymi zdroji. Poskytoval sluzby i infrastrukturu. Infrastruktura zanedbana, predsazene dslamy se nebudovaly, na male zakose se kaslalo, neuveritelny bordel v procesech a vsechno se serezavalo na krev i za cenu nespolehlivosti. Nacerno se snizovala kapacita mistnich vedeni a na nekterych zapadlych lokacich se neposilovaly stredni mile (to plati jak pro kapacitu DSLAMu v RSUckach tak i pro BTS, pripojit 3G BTSku 2Mbit spojem to ani nejde komentovat...).
    Po rozdeleni tyto zdroje prevzalo uplne jiny top management,nekteri lide z O2 zustali nekteri se vyrazili a vytvorila se zcela nova struktura. Prisli lide i od malych ISP. Tak jak ale s technickymi zdroji bylo hospodareno diky vedeni O2, tak tento stav bude muset Cetin jez ma trochu jine zamereni- infrastruktura a B2B sluzbu a jine cile dlouho napravovat. A problemy s roamingem nebude jediny kostlivec. Vubec jim nezavidim. Nebot takove exkrementy co po sobe zanechal management v O2 se jen tak ve velkem IT nevidi. Nicmene mohu rici ze Cetin vypada uplne jinak nez zaprdena O2/CTc. Veci se resi. Vedeni je pomerne otevrene. Nasazuji se nove technologie. Holt ale brime minulosti O2 si nesou s sebou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).