Hlavní navigace

Názor k aktualitě Rezervační systém pro očkování proti COVIDu odstartoval, měl problém s posíláním SMS [AKTUALIZOVÁNO] od anonym - Tak se teď odpoledne pokouším rezervovat mamince termín....

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2021 16:52

    bez přezdívky

    Tak se teď odpoledne pokouším rezervovat mamince termín. Vše probíhá OK. Nevím, jestli je možné změnit mobil - dovoluje to, ale nevím, jestli to pak nevyvolá chybu - původně jsem to ráno registroval na svůj mobil, ale vidím, že výsledek je stejný. Je to holrzně pomalý. Nakonec to vypíše buď Oops! Něco se pokazilo. Pracujeme na nápravě. a nebo 500 Internal Server Error
    If you are the administrator of this website, then please read this web application's log file and/or the web server's log file to find out what went wrong.
    Nejspíš to je prostě přetížený nebo to úplně zhupslo? Nevím, do té míry tomu nerozumím.
    Termíny tam jsou, ale nejsou dostujpné.
    Zkusil jsem si zaregistrovat účet - už jsem ani nedoufal, že se to podaří, když jsem mě při příští návštěvě stránky ptal, jaké že si přeju heslo - to se totiž zobrazuje až na další stránce, v dalším kroku - nejdříve zadáváte dvakrát heslo. Zkusil jsem se přihlásit i přes Facebook, ale to se taky vůbec nepodařilo. Moc mě na tom nezáleží, abych tam měl účet, ale když to je možné, proč to neotestovat, že ...
    No, pane Babiš, blbne to!!! - nebylo to jen těch pět minut, co to mělo výpadek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).