Seznam.cz vytváří Seznam Brand Studio, pod kterým začíná sjednocovat všechny obsahové komerční produkty. Půjde i texty, video i audio (podcasty a další). Brand Studio bude nabízet služby typu product placement, Seznam Native (placené články), testování, kontextová reklama a další.
Studio vede Ondřej Sitta, obchod Tomáš Búřil. Inspirací jsou Seznamu projekty jako CNN Create, T Brand Studio, WSJ Custom Studios, Guardian Labs nebo BBC StoryWorks.
“Seznam dnes již není jen osm milionů lidí na internetu, ale také třeba 2,2 milionu unikátních diváků v televizi, 350 tisíc čtenářů v tiskovém suplementu týdně, nebo dle našich dat přes 200 tisíc posluchačů týdně v rádiu na různých platformách. Zde všude obsahově komunikujeme s našimi uživateli a chceme tuto možnost nabídnout i našim obchodním partnerům. Vzniká celá řada nových produktů. Jde například o Seznam Native, Advertorial či product placement, které našim klientům distribuují zajímavý reklamní obsah netradičními cestami. Nově spojíme aktivity komerčního obsahu do jednoho místa, Seznam Brand Studia, které bude v Seznamu odpovědné za všechny produkty spadající do této oblasti,” uvádí zdejší internetová jednička.
Seznam také plánuje rozšířit spolupráci s dalšími médii, a to i mimo Českou republiku. Rozjel například akci se slovenským SME.sk