Hlavní navigace

readme.txt: binary.division (opět) hackla České noviny

22. 10. 2001
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Pedofilové spadli do "webové pasti" ˙ Microsoft rozjíždí kampaň pro Windows XP ˙ Sony-Toyota Motors vyvinuli auto s "emocemi" ˙ KPNQwest koupí dvě evropské divize GTS ˙ Generálním dodavatelem Internetu do škol bude zřejmě ACOL-Český Telecom ˙ World Online se přejmenovala na Tiscali ˙ Veletrh Invex v Brně skončil

Veletrh Invex v Brně skončil

Na brněnském Výstavišti dnes [19. 10. 2001] za účasti 842 vystavovatelů z 16 zemí světa skončil 11. mezinárodní veletrh informačních a komunikačních technologií Invex. Akce se obecně posunula od nabídky jednotlivých produktů až k prezentaci kompletních služeb. Za první čtyři dny navštívilo veletrh 120.000 lidí, z toho ze zahraničí přijeli registrovaní hosté z 31 zemí. (…) Na Invexu ohlásil letos zadavatel také vítěze veřejné obchodní soutěže na generálního dodavatele projektu „Internet do škol“. Stalo se jím sdružení AutoCont On Line-Český Telecom. /zdroj/

Objem reklamy v roce 2005 by měl přesáhnout 6,4 miliardy dolarů ve srovnání s miliardou v minulém roce (eMarketer)

World Online se přejmenovala na Tiscali

Společnost World Online, která patří k největším poskytovatelům internetových služeb v České republice, nese od dnešního dne [15. 10. 2001] název Tiscali. Sdělila to firma Tiscali. Změna je důsledkem loňské koupě nizozemské World Online italskou internetovou společností Tiscali. Firma také představila nový obsah na svém českém portálewww.tiscali.cz a odstartovala měsíční reklamní kampaň, prostřednictvím níž bude uživatele o změně informovat. Italská společnost Tiscali poskytuje přístup do sítě Internet a další s tím spojené služby 7,1 milionu aktivních uživatelů. /zdroj/

2,2 milionů uživatelů, tedy 25,7 % obyvatelů ČR, ve věku mezi 12 a 79 lety má přístup k Internetu (Internet Monitor)

České noviny opět měly „návštěvníky“

Internetová stránka Českých novin byla napadena hackerskou skupinou binary.division. Na titulní straně byla fotografie Sochy svobody a nápis: „Repetitio mater studiorum est.“ V krátké době se tak jedná již o druhý útok – v souvislosti s prvním dávaly České noviny do spojitosti binary.division a server Underground, čemž se Underground bránil slovy: „Po útocích na USA se objevila informace o tomto teroristickém aktu právě na stránkách ČTK. Spekulacím o možné úzké vazbě mezi terotisty a ČTK se samozřejmě vyhýbáme“.

S Internetem pracuje 91,7 procent českých firem, přičemž využití tohoto média roste s velikostí společnosti (TNS)

Dodavatelem Internetu bude ACOL-Český Telecom

Uskupení AutoCont On Line-Český Telecom doporučila výběrová komise ve středu jako generálního dodavatele Internetu do českých škol. V soutěži na dodávky za 4,43 miliardy korun uspělo sdružení v konkurenci šesti uchazečů (…) „Bez komunikační infrastruktury nemůže odstartovat souboj s informační negramotností,“ ocenil dnes výběr na veletrhu Invex v Brně ministr Karel Březina. Ministerstvo školství jako zadavatel podle něj nepochybilo, o čemž v reakci na řadu odvolání neúspěšných firem rozhodl i antimonopolní úřad. /zdroj/

Počet mailboxů v roce 2005 by měl přesáhnout 1,2 miliardy ve srovnání se 505 miliony v minulém roce (IDC)

KPNQwest koupí dvě evropské divize GTS

Panevropská telekomunikační společnost, nizozemsko-americká KPNQwest, koupí divize Ebone a Central Europe od americké společnosti Global TeleSystems (GTS) za 645 milionů eur. Podle tiskové zprávy, vydané ve čtvrtek, tak chce firma posílit své postavení v Británii a střední Evropě. Společnost si stanovila za cíl zvýšit počet klientů v Evropě o více než 48.000. Součástí divize Central Europe je i česká GTS Czech, která vznikla loni v únoru sloučením společností GTS CzechNet, Inec a Dattel a která poskytuje hlasové, internetové a datové služby. /zdroj/

Počet uživatelů Internetu v roce 2005 by měl přesáhnout 250 milionů ve srovnání se 70 miliony v minulém roce (eMarketer)

Sony-Toyota Motors vyvinuli auto s „emocemi“

Zdá se vám, že je váš automobil málo „nabit“ emocemi? Nové vozidlo – na kterém spolupracovali Sony a Toyota Motors – se dokáže usmívat, mračit nebo plakat (na základě měření pulsu a rozboru potu). Automobil se jmenuje „Pod“ a byl navržen s přihlédnutím k tomu, aby dokázal reflektovat řidičovy emoce a učil se z jeho chování. Pod má v kabině osvětlení podle nálady, na kapotě má anténu v podobě ocasu (kterou vrtí), umí rozpoznat, kdy má řidič hlad nebo podle odpozorovaného stylu jízdy urdžovat optimální odstup od ostatních automobilů.

BRAND24

Dostupnost Internetu se v ČR meziročně zvýšila o 32 % (Internet Monitor)

Microsoft rozjíždí kampaň pro Windows XP

Tento týden rozjede americká počítačová firma Microsoft reklamní kampaň pro svůj nový operační systém Windows XP. Zamýšlený slogan Prepare to Fly (Připrav se na let) ovšem kvůli zářijovým teroristickým útokům změnila na citlivější Yes You Can (Ano, ty můžeš). Kampaň, na kterou hodlá firma vynaložit 200 milionů dolarů, začne dnes [15. 10. 2001] večer. Doprovodí ji hudební téma z písně Ray of Light od Madonny. Přestože už jsou Windows XP předinstalovány na některých nových počítačích, oficiální zahájení jejich prodeje se plánuje na 25. říjen (…). /zdroj/

V oborech peněžnictví, pojišťovnictví, doprava a skladování má přístup k Internetu 100 % firem (TNS)

Pedofilové spadli do „webové pasti“

Nahnat strach pedofilům (…) se rozhodlo španělské humanitární sdružení Anesvad. A šlo na to od lesa – založilo si vlastní nepravou stránku s dětskou pornografií. (…) Španělská policie odhalila webovou stránku „Nymphasex“ za pouhé čtyři dny a za dva týdny její existence se do internetové pasti chytilo na 6.000 pedofilů. Stránka „Nymphasex“ se na Internetu objevila 1. října. Nebyly na ní sice žádné pornografické obrázky nebo články, svým návštěvníkům ale nabízela prostřednictvím elektronické pošty kontakt se třemi fiktivními nezletilými dívkami. /zdroj/

Počet odeslaných emailů v roce 2005 by měl přesáhnout 36 miliard denně (IDC)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).