Hlavní navigace

Skylink začne vydávat programový čtrnáctideník o nákladu 200 tisíc výtisků

21. 4. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
21. 4. 2011

UVNITŘ FOTO Nový tištěný čtrnáctideník Skylink TV začíná vydávat společnost TradeTec, provozovatel největší česko-slovenské satelitní služby Skylink. Jde o inovovaný magazín Skylink, který dosud firma vydávala pro své zákazníky jako půlroční firemní časopis. Nový magazín bude vycházet jednou za dva týdny o rozsahu 116 stran v nákladu přes 200 tisíc výtisků. Zdarma jej do schránek dostanou ti zákazníci Skylinku, kteří odebírají některý z placených balíčků této platformy s HD programy (ne tedy balíček MULTI).

K TÉMATU: Skylink od 1. května posílí o devět nových programů, šest bude v HD

Naším záměrem bylo vytvořit televizní magazín, který bude obsahovat televizní program naprosto všech stanic, které vysílají v nabídce Skylinku. V jiných magazínech tomu tak totiž často není, vysvětlil marketingový ředitel Skylink Radim Onderka. Zdálo se nám také, že některé programy jsou u jiných tištěných titulů upozaděny, zejména ty placené, a chtěli jsme je postavit na stejnou úroveň k těm neplaceným, dodal.

Šéfredaktor magazínu Skylink TV David Shorf (Foto: Britské listy)

Magazín bude obsahovat 84 stran televizního programu, 12 redakčních stran s rozhovory a články, šest navigačních stran, čtyři strany pro informace od Skylinku a zhruba 10 stran inzerce. První číslo by měli naši zákazníci dostat do schránek do pátku 29. dubna, bude v něm program od 2. května na následující dva týdny, upřesnil Onderka. Firma zatím neplánuje uvedení titulu na novinové stánky, ani možnost předplatného.

BRAND24

Část nákladu dostanou vždy i vybraní zákazníci, kteří nevyužívají placenou nabídku Skylinku s HD programy, slíbil marketingový šéf Skylinku. Šéfredaktorem magazínu je David Shorf, někdejší dlouholetý zástupce šéfredaktora Lidových novin. Magazín nevychází jen v české mutaci, ale i ve slovenské jazykové verzi pro zákazníky Skylinku na Slovensku, doplnil Onderka. Na titulní straně prvního čísla bude někdejší boxerské eso Mike Tyson.

Vydavatelem magazínu není přímo Skylink, ale PR agentura PRAM Comnsulting, která pracuje pro Skylink a satelitní společnost SES Astra CEE, jejíž družice tato satelitní služba využívá. Dovolím si tvrdit, že jde o největší projekt firemního magazínu za několik posledních let, uvedl Managing Partner agentury PRAM Consulting Patrik Schober.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).