Hlavní navigace

Stát chce prodávat dálniční e-známky přes komerční e-shopy, vypsal konzultaci

Sdílet

Jan Sedlák 17. 8. 2020
  • Aktualizace 19. 8. 2020 14:30 – opravili jsme chybné datum a přidali informaci o konání akce přes MS Teams

Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) vyhlásil první předběžnou tržní konzultaci, jíž se mohou zúčastnit komerční provozovatelé e-shopů, kteří by v budoucnu chtěli prodávat elektronické dálniční známky. Uskuteční se 26. srpna ve 14:00 v sídle SFDI nebo online přes MS Teams. Zájemci o účast musí potvrdit účast do 24. srpna.

“SFDI, který je zodpovědný za distribuci elektronických dálničních známek, pořádá otevřenou předběžnou tržní konzultaci. Jejím cílem je seznámit případné zájemce s podmínkami, za kterých budou moci zajišťovat úhradu časového poplatku, resp. elektronické dálniční známky prostřednictvím svých prodejních kanálů a získat relevantní informace nezbytné pro správné nastavení smluvních podmínek a podmínek spolupráce pro výše uvedený projekt. SFDI jako garant projektu tímto zve zájemce z řad provozovatelů komerčních e-shopů a dalších online prodejních kanálů k otevřenému jednání, kde seznámí účastníky s navrhovanými podmínkami pro rozšíření prodeje elektronické dálniční známky prostřednictvím komerčních e-shopů,” informuje státní instituce.

SFDI a ministerstvo dopravy pro dálniční e-známky připravují vlastní e-shop. Web edalnice.cz už byl spuštěn, viněty půjdou pořídit od letošního prosince. Na e-shopu pracuje státní podnik CENDIS, který zakázku za 300 milionů získal bez výběrového řízení.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.