Hlavní navigace

Tesla měla výpadek mobilní aplikace, někteří řidiči se nemohli dostat do auta

Sdílet

David Slížek 23. 9. 2020

Americká automobilka Tesla se potýká s rozsáhlým výpadkem své mobilní aplikace. Majitelé jejích elektromobilů tak v některých případech nemohou například své auto otevřít. Tesla k odemykání používá právě mobilní aplikaci a pokud u sebe řidič nemá záložní řešení (například kartu), může mít problém.

O výpadku informuje například agentura Bloomberg. Podle hlášení uživatelů na serveru DownDetector se problémy týkají jak amerického kontinentu, tak Evropy.

„Chtěl jsem se zalogovat, abych se podíval, jak se mé auto nabíjí, a zjistil jsem, že se do aplikace vůbec nedostanu,“ popisuje pro Lupu jeden z postižených řidičů Michal Najman. „Zkoušel jsem volat na zákaznickou podporu, ale ani po deseti minutách mi to nikdo nezvedal – linka je nejspíš přetížená,“ dodal.


Autor: Michal Najman

Chybová hláška, která se uživatelům zobrazuje

Podle informací dalších řidičů je auta od Tesly obvykle možné mobilem otevřít i v případě, že je aplikace offline. „K odemčení Tesly mobilem nepotřebujete připojení k internetu. Vše probíhá offline pomocí BLE případně NFC,“ píše jeden z nich na Twitteru. Problém ale může nastat v případě, že majitel auta například v domnění, že to pomůže, aplikaci odinstaloval a pokusil se ji znovu nainstalovat.

AKTUALIZACE 22:30 – podle hlášení řidičů už aplikace znovu funguje.

Našli jste v článku chybu?