Ze zemí, které vysílaly tureckou telenovelu Tisíc a jedna noc, skončil tento turecký seriál neúspěchem pouze v České republice. Slovenskému serveru Marketér.sk to řekl Izzet Pinto z distribuční společnosti Global Agency, která tuto telenovelu prodává do zahraničí. V Makedonii měla Tisíc a jedna noc podíl 80 procent. V každé zemi se podíl pohyboval nad 50 procenty, takový výsledek jsme očekávali. Jenom Česko bylo zklamáním. Myslím si, že jsou stále ještě šťastní, ale doufali ve větší úspěch,
uvedl Pinto.
K TÉMATU: Tureckou telenovelu nasadí v létě i Jojka, která kritizovala Šeherezádu
Televize Nova, která po vzoru slovenské sestry Markízy nasadila Tisíc a jednu noc na jaře do hlavního vysílacího času od 20 hodin, dosahovala touto telenovelou podílů okolo 35 procent, což bylo na prime time málo. Po čtyřech dílech proto seriál přemístila do podvečera od půl šesté, kde pravidelně oslovuje okolo 40 procent dospělého publika. Většina diváků Šeherezády je ale starší 54 let, zatímco Nova při prodeji reklamy cílí na diváky ve věku od 15 do 54 let.