Hlavní navigace

V Česku začne vysílat HbbTV stanice Připrav se na budoucnost

20. 7. 2021

Sdílet

Mezinárodní cena vévody z Edinburghu Autor: The Duke of Edinburgh’s International Award Czech Republic Foundation
České radiokomunikace jsou dlouholetým podporovatelem české pobočky Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu. Na snímku výkonný ředitel nadace Tomáš Vokáč.

DVB-T2 síť Českých radiokomunikací se rozšíří o netypický celoplošný program na podporu veřejně prospěšných aktivit mladých lidí. Vysílat bude prostřednictvím HbbTV aplikace. Držitelem licence bude nadace Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu (DofE), jejíž česká pobočka už podala příslušnou žádost u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

Podpůrný program je určený pro zájemce ve věku od 14 do 24 let. Spočívá v tom, že se pravidelně věnují aktivitám ze tří oblastí (pohyb, dovednost a dobrovolnictví), každé z nich hodinu týdně. U každé aktivity si stanoví určitý cíl, který je bude motivovat a posouvat dál. Absolventi získávají certifikát, který uznávají světové univerzity. Na své aktivity mohou získat finanční podporu a v jejich průběhu jim radí vedoucí.

České radiokomunikace jsou dlouholetým podporovatelem české pobočky Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu. Na snímku výkonný ředitel nadace Tomáš Vokáč.
Autor: The Duke of Edinburgh’s International Award Czech Republic Foundation

České radiokomunikace jsou dlouholetým podporovatelem české pobočky Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu. Na snímku výkonný ředitel nadace Tomáš Vokáč.

Jak název napovídá, cenu založil v roce 1956 manžel britské královny Alžběty II., princ Philip, vévoda z Edinburghu. V Česku podporuje mladé lidi od roku 1995.

„Jelikož České radiokomunikace patří mezi naše dlouhodobé podporovatele, rozhodli jsme se společně vytvořit ucelený program na podporu programu DofE,“ řekla k tomu Digizone.cz Nikola Slováková z českého zastoupení Mezinárodní ceny vévody z Edinburghu. Název aplikace bude Připrav se na budoucnost s programem DofE. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).