Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu 0,12 procenta. Stanice spuštěná 12. ledna vygenerovala ve srovnání s relativně nízkým podílem poměrně slušný reach, když vykázala zásah 970 tisíc diváků ve věku nad patnáct let.
RECENZE: Televize Seznam po týdnu vysílání? Nízká obrazová kvalita, ale i některé hodně zajímavé pořady
I když k měření sledovanosti televizního trhu obecně přistupujeme s respektem, bezmála milionový zásah nás příjemně překvapil. Zatím se potvrzuje, že sledované jsou pořady, které vyrábíme pro naši hlavní cílovou skupinu – tedy lidi 30+, vzdělanější, s dobrou prací a příjmy, kteří mají rodinu, bydlí ve větších městech, žijí aktivním životním stylem a zajímají se o dění kolem sebe,
uvedl pro server DigiZone.cz Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a TV.
Za úspěšné pořady považuje Unger živé přenosy událostí v průběhu dne a také Večerní zprávy. V prime-time si diváci našli pořady, jako je zábavné Šťastné pondělí, investigativní Zvláštní vyšetřování nebo lifestylové Místo, kde české a slovenské osobnosti odhalují místa svého života. O víkendu pak bodují původní večerní seriály Seznamu, například Tonda Blaník,
zrekapituloval dosavadní úspěchy stanice Unger.