Hlavní navigace

Vysílací rada napomenula Skylink za reklamu o ukončení DVB-T

10. 5. 2021

Sdílet

Skylink 7 Autor: Skylink

Po více než dvou letech uzavřela Rada pro rozhlasové a televizní vysílání případ rozhlasové reklamy na satelitní platformu Skylink. V tiskové zprávě o výsledcích aktuálního zasedání informovala, že kampaň vyhodnotila jako nekalou obchodní praktiku. Reklamu odvysílala Frekvence 1 už 29. listopadu 2018 v ranním bloku. Týkala se ukončení televizního vysílání v DVB-T a možnosti přejít k satelitní a internetové televizi Skylink. Úřad obsah reklamy posuzoval na základě stížnosti. 

Vysílací rada ve svém rozhodnutí neuvádí podrobnosti, nicméně došla k závěru, že reklama byla způsobilá podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, kterému je určena. Nakonec se rozhodla uložit firmě Eviso Czech Republic, která pro Skylink zajišťuje marketingovou podporu, trest ve formě napomenutí. Pokud by se podobná věc stala i v budoucnu, může vysílací rada udělit pokutu až do výše pěti milionů korun. Tentokrát má jen zpracovatel reklamy uhradit náklady na správní řízení ve výši 1000 Kč.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).