Hlavní navigace

Vysílání Prima Cool oživuje „pubertální“ grafika, slaví 12. narozeniny

1. 4. 2021

Sdílet

Stanice Prima Cool slaví 1. dubna 2021 dvanáct let na českém televizním trhu. Televizní upoutávky proto rozšíří staniční identy s tematikou puberty, které vyrobilo studio Department. Součástí oslav se stane i blíže neurčený nový projekt ve spolupráci s delfínem Adolfeenem, oblíbencem uživatelů sociálních sítí.

 „Prima Cool je úspěšná především mezi mladšími diváky, u kterých boduje Simpsonovými nebo akčními a dobrodružnými filmy, jako jsou Kurýr, Den nezávislosti, Avatar, Rambo ad. V mladší cílové skupině 15–54 je průměrný share kanálu v prime time za uplynulý rok 4,46 %,“ uvedl programový ředitel skupiny Prima Roman Mrázek.

Mezi novinky v programu bude od 28. dubna patřit premiéra seriálu Operace Kondor o analytikovi CIA, jenž odhaluje spiknutí, které může připravit o život miliony lidí. Seriál vznikl na motivy slavného špionážního románu Šest dní Kondora.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2021 21:39

    Fanny

    Cool mám rád a staniční grafika mi přijde skvělá ještě dneska. Ale na můj vkus se příliš dlouhou dobu opakují ty samé seriály stále dokola. Možná by už Coolu nějaká programová změna mohla prospět.

  • 2. 4. 2021 10:48

    neřeknu

    tuhle stanici nesnáším, dělají tak z lidí debily, česky nemluví, šišlají a vymýšlí trapné a hloupé české slova, rádoby ve slangu. Grafika je k po**libí... A kdyby tam nedávali americké slátaniny, nemají co dávat...

  • 2. 4. 2021 12:07

    Valach

    Divím se, že tahle stanice vysílá tak dlouho ikdyž na ní prakticky nic pořádného nedávají - pouze 1000x opakované Simpsony kterým stejně klesá sledovanost, mají opdporný styl mluvy v upoutávkách, grafika jako za dob 8bit. počítáčů atd... Zkrátka stanice o ničem (narozdíl od novější Primy MAX na které se dá dost často něco sledovatelného najít).

    2. 4. 2021, 12:10 editováno autorem komentáře

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).