Petr Eldanz

autor sám sebe (a ostatní to potvrzují) považuje za arogantního, leč protřelého marketéra sociálních sítí pracujícího pro US agenturu, jejíž jméno jste pravděpodobně nikdy neslyšeli a pro firmy, o kterých jste určitě slyšeli. Používá Twitter, Facebook i Linkedin, ale není tak naivní, aby to dělal pod svým jménem.

Nejčtenější články autora

  1. Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 4.: měření úspěšnosti (ROI)  4. 2. 2011
  2. Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 2.: horizontální analýza  28. 1. 2011
  3. Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 3.: analýza nálad  2. 2. 2011
  4. Základy analýzy a monitoringu sociálních sítí 1.: celostní PR a mýty  25. 1. 2011
  5. Firemní komunikace na Facebooku a nástrahy facebookové arogance  16. 2. 2011
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).