Hlavní navigace

38 důvodů, proč přijít na Czech Internet Forum 2015

8. 10. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Bude to velké, bude to originální, bude to zážitek. A budou bublinky.

Ještě váháte, jestli dorazit na výroční Czech Internet Forum 2015? Přestanete váhat, až tohle dočtete. Protože tady je 38 důvodů, kvůli kterým tuhle jedinečnou příležitost nemůžete promeškat.

1. Digitálně znamená Všechno jinak

Internet nabourává všechny byznys modely. Co se dříve jen zdálo, je dneska realita. Někdy zázračná, jindy krutá a nemilosrdná. Říká se tomu disrupce a je dobré se na ni připravit, protože už dnes proměňuje všechno, co jsme dosud znali. Skepticky se na tenhle proces podívá známý kritik negativních dopadů internetu a hlavní hvězda ze Silicon Valley Andrew Keen, s nadhledem Petr Koubský, prakticky Patrick Zandl (v energetice) a Olda Neuberger (v seznamování přes internet).

2. Marketing digitálně znamená hodně jinak

Jak se dělá reklama a marketing v online době? Martin Charvát z Konektoru, Tomáš Gregořica ze Škodovky, Jarda Vavřina z Harley Davidson a spousta dalších nasdílí poctivě nabyté zkušenosti a jako třešničku na dortu jsme na tohle téma připravili debatu v trojúhelníku médium-agentura-zadavatel mezi Seznamem, GroupM a Českou spořitelnou. Nebo to děláte nejlíp vy?

3. Slovenský technologický zázrak

Jistě, Američani mají Teslu a Elona Muska. Ale my máme Aeromobil a Juraje Vaculíka. No dobře, létající auto je slovenský startupový zázrak, ale zvláště federální pamětníci na to můžou být hrdí skoro stejně. Ale stejně, dovedete si představit, že chlapík z mediální agentury rozjede jeden z nejinovativnějších technologických projektů světa? No, slibuju, že se zeptám, jak se to člověku přihodí.

4. Utajený investorský machr

Fotka Eduarda Míky netapetuje společenské rubriky úspěšných podnikatelů. Přesto patří k těm nejúspěšnějším. Jestli hledáte inspiraci a know how pro to, jak své podnikání vzít za správný konec, nemůžete si rozhovor Petra Koubského se současným technickým šéfem Netretail Holdingu nechat ujít.

5. Internet si na marketing vystačí

Pokud jste si dosud nebyli jisti, co můžete čekat od internetu, pak vám otevře oči Petr Fryš ze Seznamu. Seznam to totiž otestoval. Připravil fiktivní kampaň pro fiktivní produkt a protočil ji jenom na internetu. Výsledky byly více než poučné – a to nejen pro Seznam, ale poučit se z nich můžete i vy.

6. Hlídací psi

Mediální scéna se vlivem mnoha okolností proměňuje rychleji než kdykoliv dřív, proto je dobré hltat inspiraci od ostatních. Od Denníku N se naučíte, že i na mediálních aplikacích se dá překvapivě vydělat, od Respektu zjistíte, jak díky promyšlenému redesignu distribuovat obsah různými cestami, HlídacíPes.org zase slouží jako příklad toho, že odvádět poctivou novinářskou práci můžete i v dnešní složité době.

7. Mediální rozhovory

Nebývá časté, že se novinář dostane do role zpovídaného. Ale když se to povede, většinou to stojí za to. Robert Čásenský, šéfredaktor magazínu Reportér, vyzpovídá Miroslava Motejlka, který ví nejen o mediálním byznysu víc než kdokoliv jiný. A pro mě osobně bude čest popovídat si s Danielou Drtinovou a Martinem Veselovským o tom, jaké je to rozjet jeden z nejsledovanějších mediálních projektů poslední doby.

cif 24 - early cena - média

8. Oslavte s námi v bublinkách

Czech Internet Foru je deset let, takže si to chceme patřičně užít. Bublinky nebudou chybět. A nejen ty, které byste čekali na prvním místě. A vy nesmíte chybět taky.

9. Mraky inspirace

Na Czech Internet Foru 2015 vystoupí 38 skvělých řečníků, které nemáte šanci potkat každý den. To je 38 důvodů, proč 21. října dorazit do Národního domu na Vinohradech. K tomu přidejte spoustu setkání s těmi, co na českém mediálním a marketingovém trhu něco znamenají, mraky inspirace a skvělý servis.

10. Těšíme se na vás!

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, s.r.o. a v současné době předsedou Výkonné rady SPIR. Věnuje se marketingu, internetovému prostředí, médiím a příležitostnému moderování. Své občasné postřehy umisťuje na web Simindr.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).