Hlavní navigace

A znovu. T-Mobile hlásí víkendový výpadek zákaznických služeb

Autor: Jan Sedlák
Jan Beránek

Po čtrnácti dnech chce operátor o víkendu dokončit svůj přechod na nový systém péče o klienty.

Operátor proto žádá podruhé v krátké době své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. 

Během víkendové odstávky totiž „nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, včetně případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet,“ hlásí mluvčí operátora Martina Kemrová.

Stejně jako před dvěma týdny budou v omezeném provozu fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty nebo krádeže. 

Našli jste v článku chybu?