Hlavní navigace

Adobe a Yahoo plánují kontextovou reklamu pro PDF

30. 11. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnosti Adobe a Yahoo se pustily do testování nového společného projektu, kterým je kontextová reklama pro PDF dokumenty. Vkládání reklamy by pro tvůrce PDF mělo být volitelné. Jednalo by se o dynamické vkládání klasických inzerátů stejně jako je známe z webových stránek. Reklama by měla být kontextová v závislosti na obsahu dokumentu. Zobrazovala by se ovšem jen při prohlížení dokumentu na počítači. Do vytištěného dokumentu by zasahovat neměla. (Root.cz)

Společnosti Adobe a Yahoo se pustily do testování nového společného projektu, kterým je kontextová reklama pro PDF dokumenty. Vkládání reklamy by pro tvůrce PDF mělo být volitelné. Jednalo by se o dynamické vkládání klasických inzerátů stejně jako je známe z webových stránek. Reklama by měla být kontextová v závislosti na obsahu dokumentu. Zobrazovala by se ovšem jen při prohlížení dokumentu na počítači. Do vytištěného dokumentu by zasahovat neměla. (Root.cz)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).