Hlavní navigace

Adobe a Yahoo plánují kontextovou reklamu pro PDF

30. 11. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnosti Adobe a Yahoo se pustily do testování nového společného projektu, kterým je kontextová reklama pro PDF dokumenty. Vkládání reklamy by pro tvůrce PDF mělo být volitelné. Jednalo by se o dynamické vkládání klasických inzerátů stejně jako je známe z webových stránek. Reklama by měla být kontextová v závislosti na obsahu dokumentu. Zobrazovala by se ovšem jen při prohlížení dokumentu na počítači. Do vytištěného dokumentu by zasahovat neměla. (Root.cz)

Společnosti Adobe a Yahoo se pustily do testování nového společného projektu, kterým je kontextová reklama pro PDF dokumenty. Vkládání reklamy by pro tvůrce PDF mělo být volitelné. Jednalo by se o dynamické vkládání klasických inzerátů stejně jako je známe z webových stránek. Reklama by měla být kontextová v závislosti na obsahu dokumentu. Zobrazovala by se ovšem jen při prohlížení dokumentu na počítači. Do vytištěného dokumentu by zasahovat neměla. (Root.cz)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.