Hlavní navigace

Agentura Atmedia začne od května prodávat reklamu i na D15+, kvůli Šlágr TV

16. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dospělé diváky zatím obchodní strategie Atmedie pomíjela, agentura se soustředila výhradně na diváky od 15 do 54 let a modifikované mladší cílové skupiny

Nejen na mladé diváky, ale také na dospělé publikum začne od května cílit v prodeji reklamních časů agentura Atmedia. Firma zastupuje na dvě desítky tematických televizí, včetně několika pozemně šířených programů. Dosud prodávala výhradně mladší diváky ve věku od 15 do 54 let a další mladší cílové skupiny. Cílovou skupinu dospělých nad 15 let přidává do portfolia poté, co zahájila spolupráci se společností TRV, která obchodně zastupuje celoplošnou lidovkovou stanici Šlágr TV.

K TÉMATU: Bývalý šéf TV Barrandov Robert Kvapil komerčně zastupuje lidovou Šlágr TV

“Tato výrazná změna umožnila zastupitelství upravit obchodní politiku a přiblížit se tak širšímu portfoliu diváckých skupin. Od 1. května tohoto roku přináší varianty prodejních balíčků nejen pro zadavatele nakupující na cílovou skupinu diváků ve věku 15–54 let, ale také varianty balíčků pro zadavatelé nakupující na diváky ve věku 15+. Jednotlivé prodejní balíčky jsou tvořeny stanicemi, které umožňují dosáhnout nejlepší afinity v uvedených cílových skupinách,” informovala Veronika Horáková z Atmedia.

ČTĚTE TAKÉ: Šlágr TV bude v multiplexu 3 i po 31. březnu, prodloužila smlouvu do roku 2018

CS24 tip temata

Šlágr TV je v nabídce Atmedia například v balíčku Atchoice, který tvoří dvanáct televizních stanic a pro cílovou skupinu D15+ je v něm kromě lidovkové televize ještě minimálně pět dalších stanic za cenu 10 050 korun za GRP (cena za ratingový bod). Varianta pro mladší diváky od 15 do 54 let obsahuje místo Šlágr TV “mladší” hudební kanál Óčko a cena jednoho GRP vyjde na 11 150 korun.

Prodejem reklamních časů u cílové skupiny D15+ si Atmedia výrazně polepší, protože Šlágr TV v předběžných výsledcích elektronického měření sledovanosti dosahuje celodenních podílů okolo 1,5 až 2 procent. Zatím je však ve veřejných datech zahrnuta do skupiny “ostatních televizí”.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).