Hlavní navigace

Agentura roku Ogilvy bude komunikovat za kabelovou televizi UPC

2. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ogilvy & Mather nahrazuje agenturu McCann Erickson, která se společností UPC spolupracovala 2 roky. Ogilvy převezme komunikaci v segmentu B2C i B2B.

Novinky a chystané produkty kabelového operátora UPC Česká republika bude komunikovat Ogilvy & Mather – agentura, která nedávno získala titul Agentura roku 2013. Telekomunikační firma o tom dnes informovala prostřednictvím tiskové zprávy. Agentura Ogilvy donedávna komunikovala také za společnost České Radiokomunikace, provozovatele prakticky většiny celoplošných zemských multiplexů u nás. Operátor se však rozhodl Ogilvy letos vyměnit za agenturu Neopublic Porter Novelli. Tiskovou mluvčí se tak místo Kamila Chalupy stala Petra Miterová.

MMF24

K TÉMATU: Gerberyho střídá na pozici mluvčího kabelovky UPC Martin Pavlíček z Unipetrolu

K zisku nové komunikační agentury Jason King, ředitel prodeje a marketingu společnosti UPC Česká republika, uvedl: Naším cílem bylo najít kreativního a spolehlivého partnera, který prokáže svou schopnost přinést nový pohled na značku a komunikaci UPC. Doufáme, že se kvality Ogilvy, která je momentálně Agenturou roku, odrazí jak v prodejních kanálech, tak i ve vnímání UPC mezi zákazníky. Ogilvy & Mather nahrazuje od 1. června agenturu McCann Erickson, která se společností UPC spolupracovala 2 roky. Ogilvy převezme komunikaci v segmentu B2C i B2B. Smlouva bude platit dva roky s následnou opce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).