Bookingová agentura The Hive zastupuje tvůrce online obsahu, mj. youtubery, bloggery, instagramisty, ale i VIP osobnosti se silnými vlastními sociálními médii nejen z České, ale i Slovenské republiky. Do okruhu osobností, se kterými The Hive uzavřel smlouvy, patří mj. nejsledovanější youtuber současnosti MenT (téměř 700 tisíc odběratelů na jeho YT kanálu), nejsledovanější streamer FattyPillow, ale také režisér a improvizátor Ondřej Sokol, Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy nebo fotbalista Lukáš Vácha.
Zástupce agentury zajímají všichni úspěšní tvůrci, kteří mají své publikum na některém online kanálu. V tuto chvíli máme uzavřené smlouvy s více než 15 top tvůrci a do konce dubna jich budeme mít kolem třiceti,
vysvětluje strategii agentury Tomáš Zvelebil. The Hive svým klientům zprostředkoval kampaně například pro značky Milka, Zlaté nebo Sazka.
Jedním z příkladů práce s influencery, na kterém chce agentura The Hive stavět, je video z kampaně pro společnost Milka nazvané Mám vlasy na zeleno?!
Youtuber MenT připravil ve spolupráci s The Hive video, které již po dvou měsících překročilo hranici 700 000 zhlédnutí a patří mezi jedno z nejsledovanějších videí na českém YouTube. Do konce roku bude celá kampaň atakovat hranici dvou milionů zhlédnutí,
věří Zvelebil a jeho úspěch přičítá výběru osobností a oboustranně přínosné spolupráci při přípravě samotného obsahu.
Kromě etablovaných tvůrců se chce agentura zaměřit i na vyhledávání začínajících talentů, třeba pomocí soutěže Šéfík internetu, první talentové show zaměřené na online osobnosti v České republice. Show je součástí třetí série pořadu Aliho parťáci, kterou vysílá každý týden Prima Cool. V její porotě jsou kromě Aliho již zmínění Ondřej Sokol, Fatty Pillow a MenT. O ohlasu soutěže svědčí více než tisíc soutěžních videí, která diváci poslali během prvního týdne. Generálním partnerem pořadu je značka Milka.
The Hive chce zadavatelům i reklamním agenturám nabízet kreativní integraci online tvůrců do jejich kampaní, ať už formou product placementu v jejich videích, nebo tvorbou obsahu na míru pro vlastní, sdílená i placená média zadavatelů. Součástí nabídky jsou i školení o chování cílové skupiny do 25 let, využití známých online tváří na eventech nebo pomoc s výchovou vlastního tvůrce obsahu pro danou značku. Zároveň už připravujeme content hub, který poskytne technologické zázemí a prostor pro setkávání a společnou tvůrčí práci on-line osobností a zadavatelů,
dodává Rostislav Starý.