Hlavní navigace

Aleš Slabý: Spam je jen reklamní nástroj, i když někdy otravný

20. 4. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Na Živě vyšel neučesaný rozhovor s (bývalým) spamerem Alešem Slabým: Reklama je drahá a pro osmnáctiletého studenta sehnat 50 000 Kč na reklamu, například na Email.cz, bez podpory rodičů je celkem problém. Spam byl jedinou možností, jak se zdarma zviditelnit, a povedlo se. Nyní již není důvod spamovat, a tedy nejméně půl roku jsem neodeslal žádný „spamový“ email. Mám reklamu v časopise (…), na serveru (…), sponzorované odkazy (…), komerční emaily (…), dokonce byla reklama i v rádiích a občas i…

Na Živě vyšel neučesaný rozhovor s (bývalým) spamerem Alešem Slabým: Reklama je drahá a pro osmnáctiletého studenta sehnat 50 000 Kč na reklamu, například na Email.cz, bez podpory rodičů je celkem problém. Spam byl jedinou možností, jak se zdarma zviditelnit, a povedlo se. Nyní již není důvod spamovat, a tedy nejméně půl roku jsem neodeslal žádný „spamový“ email. Mám reklamu v časopise (…), na serveru (…), sponzorované odkazy (…), komerční emaily (…), dokonce byla reklama i v rádiích a občas i na teletextu TV NOVA. Účinnost je samozřejmě daleko vyšší, ale dosáhnout na ně finančně bylo těžší – a spamování bylo zdarma.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.