Po třech letech fungování přichází do startupu Karla Drašnara a Aleše Najbrta investor, který si za tři miliony pořídil polovinu společnosti. Firma, kterou oba kreativci zakládali, měla fungovat jako služba pro správu marketingových manuálů, šablon a dalších podkladů. Nakonec se ale specializace rozplynula a z BrandCloudu se stal univerzální cloud.
Kromě standardních funkcí se BrandCloud chlubí především verzováním, sdílením bez ohledu na geografické hranice, osmi jazykovými mutacemi a snadným vyhledáváním díky označení metadat dokumentů. Data zákazníků jsou pak uložena ve vysoce dostupné a bezpečné infrastruktuře v Česku.
Oba zakladatelé si nechali po čtvrtině a Altron se díky padesátiprocentnímu podílu dostane k vývoji nových funkcí a verzí. Firmy chystají propojení vývojářských týmů. "Těšíme se na vytváření dalších inovací v prostředí, kde samotný soubor nebo složka nestačí pro každodenní přístup k zásadním firemním informacím,“ tvrdí zakladatelé BrandCloudu v tiskové zprávě.
"Investice zapadá do naší strategie inteligentních IT služeb pro firemní zákazníky. Cloudové řešení BrandCloud budeme rozvíjet a nabízet v rámci našeho portfolia již od března letošního roku,“ tvrdí šéf Altronu Zbyněk Juřena.
Investice a propojení obou firem přinese výhody i BrandCloudu. Dostane se totiž k zákazníkům i v zemích, ve kterých působí Altron.