Pages (neboli Stránky) na www.amazon.com/jmeno_firmy jsou novým marketingovým počinem Amazon.com napodobujícím strategii sociálních sítí – ať už jsou to Pages (Stránky) na Facebooku či firemní profily na Linkedin. Smysl samozřejmě mají hlavně pro značky a firmy, které prostřednictvím Amazon.com obchodují – tomu také odpovídají možnosti získávání analytických informací o návštěvnosti. Samotné Stránky Amazon poskytuje zdarma, mají předem určený vzhled a obsah – vše prostřednictvím šablon. Stránka umožňuje vkládání příspěvků (včetně plánování dopředu) a propojení na firemní aktivity na Facebooku.
Amazon na Amazon Marketing Services uvádí, že všechny „žádosti“ o Stránky kontrolují, aby „zajistili přístup pouze autorizovaným zástupcům“. Trochu to připomíná počátky Stránek na Facebooku, stejně tak jako nevynutitelné Podmínky užívání Stránek na Facebooku. Mezi podmínkami Amazonu je zmíněno ale i například to, že „jedna značka může mít pouze jednu Stránku“, tedy opět další nepříliš jasné omezení.
Princip činnost Amazon Pages spočívá ve vytvoření minisite, který je značkou/firmou používán jako (zejména a například) cíl pro inzerci. Na vytvořené Stránce je možné zveřejňovat informace (Amazon toto označuje jako samostatnou „službu“ pod názvem Amazon Posts). Amazon poté slibuje již zmíněné analytické informace. Co ale poněkud v informacích o Amazon Pages chybí jsou nějaké další sociální možnosti – jediné co je možné je zveřejňovat informace z Amazon Page také na Facebooku. Paradoxně tak jediným argumentem pro existenci Amazon Pages je ten, že „se nacházejí na profesionálním webu dostupném milionům návštěvníků a zákazníků Amazonu“ (a také to, že „to nic nestojí“).