Sociální síť rozšiřuje svou stáj aplikací. Notify by se mělo podle FT objevit v aplikačních obchodech už příští týden. Jde jen o rozšíření spolupráce s velkými mediálními domy. V rámci služby Instant Articles už zveřejňuje obsah titulů devíti vydavatelství přímo ve feedu v mobilních zařízeních.
Prostřednictvím Notify Facebook odpovídá na Moments od Twitteru. Ta má uživatelům poskytnout lepší uspořádání obsahu a pomoci jim při sledování událostí v přímém přenosu. Twitter do budoucna počítá samozřejmě i s komerčním využitím nové funkce, ve formě sponzorovaných Moments.
Facebook chce získat ještě významnější podíl na trhu, na který se hrnou i jeho menší konkurenti v podobě Twitteru nebo Snapchatu. A nejen oni. Apple v září spustil svůj vlastní agregátor zpráv News a Google spolupracuje s víc než třicítkou vydavatelů na iniciativě zvané Accelerated Mobile Pages.
Zároveň se stále více probouzí zájem o video. Potom, co Snapchat v lednu rozjel službu Discover, začaly nový kanál využívat i třeba zpravodajské televize jako třeba CNN. A sociální sítě si mohou účtovat vyšší poplatky za reklamu.