Apple se pochlubil, že se mu za osmdesát dní od uvedení tabletu iPad na trh podařilo prodat již tři miliony kusů tohoto výrobku. A to je třeba ještě zdůraznit, že prodeji zastřihuje křidélka pozvolné oficiální uvedení na jednotlivé národní trhy. Osmdesát dní je počítáno od uvedení na americký trh. Teprve od konce května je iPad oficiálně dostupný v dalších devíti zemích: Austrálie, Kanada, Francie, Německo, Itálie, Japonsko, Španělsko, Švýcarsko a Velká Británie. Velký zájem doma ve Spojených státech totiž prodej v zahraničí pozdržel o měsíc oproti původnímu plánu. Každopádně počet prodaných kusů je určitě zajímavý a to i proto, že při představení zařízení nebyli všichni natěšení potenciální kupci zrovna nadšeni.
Samozřejmě, že i předchozí produkty firmy se nemusely každému zamlouvat, ale iPad nezabodoval ani u nemalé části příznivců Applu, kteří od dlouho diskutovaného projektu čekali něco více než „jen přerostlý iPod Touch“, jak je někdy iPad nelichotivě nazýván. Ať už si ale kritici myslí cokoliv, prodejnost je dobrá a konkurence zatím nedokázala přijít s produktem, který šel iPadu regulérně po krku. O zatím nenaplněných ambicích Windows 7 na poli tabletů s multidotykovým ovládáním ani nemluvě. Brzy by se měl iPad začít oficiálně prodávat v Rakousku, Belgii, Hongkongu, Nizozemsku, Irsku, Lucembursku, Mexiku, Singapuru a na Novém Zélandu – už v červenci. Do konce roku má být oficiálně dostupný i v dalších zemích. (Tisková zpráva)