Hlavní navigace

ARBOinteractive získalo do sítě SUN Deník.cz

12. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V současnosti čtvrtý nejnavštěvovanější český zpravodajský server, Deník.cz, oficiálně vstoupil do sítě internetových médií SUN, kterou provozuje mediální zastupitelství ARBOinteractive. Tuto on-line verzi regionálních periodik vydavatelství VLP za měsíc navštíví okolo 545 tisíc internetových uživatelů. Deník.cz patří na českém on-line trhu k předním hráčům a v rámci sítě SUN jde o zatím nejsilnější titul. Internetové uživatele přitahuje především kvalitním multimediálním zpravodajstvím, které…

V současnosti čtvrtý nejnavštěvovanější český zpravodajský server, Deník.cz, oficiálně vstoupil do sítě internetových médií SUN, kterou provozuje mediální zastupitelství ARBOinteractive. Tuto on-line verzi regionálních periodik vydavatelství VLP za měsíc navštíví okolo 545 tisíc internetových uživatelů. Deník.cz patří na českém on-line trhu k předním hráčům a v rámci sítě SUN jde o zatím nejsilnější titul. Internetové uživatele přitahuje především kvalitním multimediálním zpravodajstvím, které jako jediné nabízí i bezkonkurenčně největší počet aktuálních zpráv ze všech regionů v republice. Věřím, že síť SUN tak bude díky Deníku.cz pro zadavatele ještě atraktivnější, prohlašuje ředitel společnosti ARBOinteractive Tomáš Jankůj.

Z květových dat NetMonitoru vyplývá, že typický návštěvník serveru Deník.cz patří do vzdělanější populace, je v produktivním věku, je ekonomicky aktivní a k internetu se připojuje minimálně ve 21 dnech z měsíce. Naší strategií je soustředit se hlavně na nabídku kvalitního obsahu, který je podle nás v boji s dalšími velkými a již zavedenými servery rozhodující. Proto jsme se rozhodli vstoupit do sítě SUN, je přesvědčen ředitel redakcí a šéfredaktor Deníků Roman Gallo.(Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).