Hlavní navigace

Arbomedia, prodejce reklamy na ČT, ČRo, Z1 a TV Barrandov, mění název

5. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

5. 1. 2009

Výhradní prodejce reklamních časů na České televizi a Českém rozhlasu, společnost Arbomedia, změní v nejbližších dnech název na Media Master. Informuje o tom týdeník Marketing a Media, podle něhož je přejmenování součástí dohody o prodeji firmy ze září loňského roku. Společnost také již oficiálně oznámila, že bude v prodeji reklamních časů zastupovat také digitální televize Barrandov a Z1.

Pokračují také odchody dlouholetých zaměstnanců Arbomedie. Ke konci února firmu opustí vedoucí obchodního oddělení Michael Štádler, manažerky speciálních operací Lucie Schmiedová a Monika Koukalová a projektová manažerka Jana Beranová. Místo nich do firmy přišlo šest nových zaměstnanců ze společnosti Czech Media Link, předchozího působiště nynějšího generálního ředitele Arbomedia Davida Bártíka.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.