Mezi malými kabelovými a satelitními televizemi, které v prodeji reklamních časů zastupuje agentura At Media a zároveň pro ně vyjednala denní měření sledovanosti pomocí peoplemetrů, již není program Zone Romantica. Serveru DigiZone.cz to řekla Lucie Pokorná, jednatelka Asociace televizních organizací (ATO), která je zadavatelem elektronického měření sledovanosti českých televizí.
ROZHOVOR K TÉMATU: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media
Od února už mezi reportovanými stanicemi není zahrnuta Zone Romantica. Stanice zastoupené ve skupině dat At Media se dynamicky mění,
upozornila jednatelka ATO. Při loňském vstupu televizí zastupovaných agenturou At Media do peoplemetrů měřila ATO sledovanost třinácti klientů této agentury. Šlo o Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV, Zone Romantica a CS Film.
V únoru z této skupiny zmizela Zone Romantica a v březnu naopak přibyla hudební televize Óčko. Ještě během letošního roku chce At Media doplnit skupinu zastupovaných televizí, jejichž sledovanost měří peoplemetry, lokalizovanou verzí programu National Geographic Channel.