Hlavní navigace

Je tu první kampaň na HbbTV. Poběží na „malých“ televizních stanicích

Bohumil Herwig

Atmedia připravuje spuštění první kampaně s využitím platformy HbbTV. Poběží v průběhu února a března na vybraných stanicích v DVB-T.

Doba čtení: 1 minuta

Mediální zastupitelství Atmedia se chystá rozšířit svou obchodní nabídku o interaktivní platformu hybridního televizního vysílání HbbTV a využít její komerční potenciál, což bude v Česku poprvé.

Zajistí to ve spolupráci se společnostmi Digital Broadcasting a Prague Digital TV, a to v průběhu února a března 2016. Technickou stránku projektu v podobě tvorby aplikace pro HbbTV bude mít na starosti společnost Mautilus.

Pilotní kampaň bude probíhat na terestricky šířených stanicích Relax, Rebel, Retro, Kino Svět a TV Praha.

Věříme v komerčně úspěšný pilotní projekt a následné zařazení do stálé nabídky komerčních produktů v portfoliu Atmedia. Těší nás inovativní přístup našich stanic, které také vidí v platformě HbbTV potenciál pro svou budoucnost. Věříme, že se nám podaří HbbTV realizovat také na dalších tematických stanicích šířených satelitně nebo prostřednictvím kabelových operátorů či IPTV sdělila Iva Pantůčková, Atmedia Sales Director.

Našli jste v článku chybu?