Od začátku února se do celkové sledovanosti počítá také odložená sledovanost „nultého“ dne, tzv. VOSDAL. Ta umožňuje zjistit, kolik diváků se na daný pořad dívalo zpětně, ale stále v ten samý den, a zahrnout je do údajů o celkové sledovanosti. Mediazastupitelství Atmedia díky novému měření zaznamenalo nárůst sledovanosti tematických stanic.
Kanálu AXN tak tato změna měření přinesla nárůst sledovanosti o jedenáct procent v cílové skupině diváků starších patnácti let, což znamená navýšení podílu na sledovanosti o deset procent v porovnání s výsledky lednové sledovanosti. Další stanicí, které sledování odložené sledovanosti prospělo, je sportovní kanál Sport 2. Ten si v dospělé cílové skupině polepšil o pět procent.
Atmedia navýšila svou sledovanost i u dětské cílové skupiny od čtyř do čtrnácti let, kde rating stoupl o dvě procenta v porovnání s lednovými údaji. Disney Channel svůj zásah v uvedené cílové skupině zvětšil o dvě procenta.