Hlavní navigace

Atmedia rekapituluje dopad měření odložené sledovanosti

5. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mezi stanice, které nejvíce vytěžily z nového způsobu měření sledovanosti, patří podle Atmedia zejména seriálová stanice AXN a sportovní kanál Sport 2.

Od začátku února se do celkové sledovanosti počítá také odložená sledovanost „nultého“ dne, tzv. VOSDAL. Ta umožňuje zjistit, kolik diváků se na daný pořad dívalo zpětně, ale stále v ten samý den, a zahrnout je do údajů o celkové sledovanosti. Mediazastupitelství Atmedia díky novému měření zaznamenalo nárůst sledovanosti tematických stanic.

Kanálu AXN tak tato změna měření přinesla nárůst sledovanosti o jedenáct procent v cílové skupině diváků starších patnácti let, což znamená navýšení podílu na sledovanosti o deset procent v porovnání s výsledky lednové sledovanosti. Další stanicí, které sledování odložené sledovanosti prospělo, je sportovní kanál Sport 2. Ten si v dospělé cílové skupině polepšil o pět procent.

Atmedia navýšila svou sledovanost i u dětské cílové skupiny od čtyř do čtrnácti let, kde rating stoupl o dvě procenta v porovnání s lednovými údaji. Disney Channel svůj zásah v uvedené cílové skupině zvětšil o dvě procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).