Atmedia vylepšila aplikaci o TV sledovanosti pro iPhone. Nabízí ji i pro Android

3. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Registrovaní uživatelé se dostanou k denním datům televizní sledovanosti, ovšem jen celodenním podílům jednotlivých televizí, nikoli počtům diváků

Nejen majitelé iPhonů, ale i chytrých mobilních telefonů s operačním systémem Android verze 2.1 a vyšší nyní mohou využívat aplikaci s aktuálními informacemi o televizní sledovanosti v Česku od agentury Atmedia. Firma původní aplikaci Atmedia SHR Service vylepšila a zpřístupnila mnohem většímu počtu uživatelů. "Nová verze aplikace Atmedia SHR Service přináší kromě dat za Českou republiku i data za Polsko a v dohledné době i za Maďarsko,“ informovala marketingová asistentka Atmedie Veronika Horáková.

K TÉMATU: Denní data o sledovanosti na iPhone? Aplikaci zdarma nabízí Atmedia

Inovovaná aplikace přináší několik praktických vylepšení. „Například podíly na sledovanosti ve vybraných cílových skupinách – pro český trh jsou k dispozici data za nákupní cílové skupiny Atmedia, tedy diváky ve věku 15+, 15–54, 4–14 a 15–34 let. Aplikace umožňuje dle volby zobrazit podíly na sledovanosti za období posledního měsíce, či týdne a pro registrované uživatele i za poslední den,“ přiblížila Horáková.

ČTĚTE TAKÉ: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury Atmedia

Aplikace dostala také novou grafiku a umožňuje si zvolit typ grafu pro lepší srozumitelnost a orientaci v datech. „Sekce novinky obsahuje aktuální informace o jednotlivých stanicích v portfoliu Atmedia, tiskové zprávy a také upoutávky na zajímavé filmy, pořady a samozřejmě informace týkající se samotné Atmedie. Vše podstatné tak bude k dispozici z první ruky,“ slibuje Horáková. Atmedia SHR Service je k dispozici zdarma v Appstore pro majitele iPhonů a v Google Play pro zájemce s mobilními telefony pracujícími na Androidu.

MM Influenceři

NAPSALI JSME: Metropol TV jedná o vstupu do peoplemetrů. Přes agenturu Atmedia

„Jsme rádi, že Atmedia může nabídnout uživatelům jednoduchý a přehledný nástroj, se kterým budou mít kdekoliv k dispozici rychlý přehled o vývoji podílů jednotlivých televizních stanic na sledovanosti. Věříme, že zejména nyní, v období nástupu nových celoplošných digitálních televizí, je to ten nejlepší dárek,“ konstatuje Sales Support Director Atmedia Rudolf Kukač. Atmedia zastupuje při prodeji reklamních časů na dvě desítky převážně kabelových a satelitních programů, ale také hudební kanál Óčko. Jejím prostřednictvím se tyto televize dostaly do peoplemetrů.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).