ATO byla přijata do mezinárodní organizace firem zabývajích se mediálním výzkumem

7. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Asociace televizních organizací (ATO) vyvíjí enormní aktivitu v době, kdy konkurenční Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS) finišuje s vlastním peoplemetrovým projektem

Členem mezinárodního sdružení European Media Research Organisation (EMRO), které sdržuje společnosti zabývající se mediálním výzkumem, se stala česká Asociace televizních organizací (ATO). Za člena byla přijata na výroční konferenci EMRO, která se konala od 1. do 4. června v Bukurešti. “Zástupci členských zemí EMRO jsou převážně reprezentanti subjektů organizujících nebo realizujících elektronické měření, dále klasický výzkum jednotlivých mediatypů, mediální plánování, audit a jiné mediální služby,” uvedla ATO.

CIF25_SE_terc

K TÉMATU: Šéfka Mediaresearch: Od začátku jsme říkali, že tendr ATO na peoplemetry byl fér

Cílem EMRO je podpořit výměnu informací na nadnárodní úrovni. “Hostitelskou organizací letošní konference ve dnech 1.- 4. června 2013 byla rumunská ARMA, která je obdobou českého ATO a agentura BRAT zabývající se tiskovými médii,” dodala česká asociace. ATO tak získala náskok před konkurenčním SPMS, které pod taktovkou Novy a agentury Médea připravuje vlastní elektronické měření televizní sledovanosti v Česku.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).