Společnosti Allegro Group a MITON se dohodly na vzájemné spolupráci projektů internetové aukční síně Aukro.cz a cenového vyhledávače Heuréka.cz. Obě strany se dohodly, že podmínky transakce nebudou zveřejněny, ovšem ujišťují, že nehodlají zatím měnit stávající podobu Aukro.cz ani Heuréka.cz. Oba projekty ale mají být v následujících měsících více provázány a budou se prý navzájem podporovat.
Podle NetMonitoru minulý měsíc na Aukro.cz zavítalo 1 158 214 reálných uživatelů. Na Heuréka.cz jen 178 523 reálných uživatelů. Pro nás je spojení s Aukro.cz tím nejlogičtějším krokem. Heuréka.cz společně s Aukrem dokáže nabídnout českým a slovenským uživatelům kompletní služby v oblasti on-line nakupování. Aukro nabízí uživatelům skvělé místo pro vzájemné obchodování, Heuréka.cz zase uživatelům poskytne kompletní informace o produktech, poradí, jak je vybírat a kde je koupit v on-line obchodech,
uvedl Michal Jirák, jeden ze zakladatelů společnosti MITON.
Heuréka.cz se snaží odlišit se například od Zboží.cz tím, že vedle prohledávání obchodů a hledání nejvýhodnější ceny nabízí i poradenský servis. Když si například budete chtít koupit kolečkové brusle, vedle nabídky e-shopů si můžete zobrazit i rady pro nákup nebo případné uživatelské recenze jednotlivých výrobků. I tak se ale Heuréka.cz dívá Zboží.cz na záda z uctivé vzdálenosti. Na službu z portfólia Seznamu zavítalo minulý měsíc podle NetMonitoru 1 381 063 reálných uživatelů. (Tisková zpráva)