Hlavní navigace

B2B na Facebooku, cloud či bezpečnost Bitcoinů? NMI 2014 startuje už v sobotu

5. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Už jen pár dní zbývá do začátku konference New Media Inspiration. Pokud jste se ještě neregistrovali a chcete se akce zúčastnit, neváhejte.

New Media Inspiration začíná v prostorách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze už tuto sobotu. Od 8:15 vás přivítáme čerstvou ranní kávou od Starbucks, a pak už bude záležet čistě jen na vás, který konferenční blok si zvolíte. Na výběr máte tato témata: Bezpečnost pod dvěma klobouky, Marketing, Původní výzkum, Možné zítřky. 

A co vás mimo jiné čeká v programu?

prodeji zboží pomocí Facebooku bude hovořit Petr Andrýsek ze Social Sharks. O tom, že B2B na Facebooku funguje a prodává, vás přesvědčí prostřednictvím své případové studie.

Téma Chování dětí mladšího školního věku na internetu a jejich motivace ke sdělování osobních údajů v tomto prostředí otevře Tereza Zadražilová. Co děti dělají na internetu a jestli vnímají rizika kyberprostoru, se dozvíte díky jejímu výzkumu.

Bezpečnostními aspekty kryptoměny BitCoin se bude zabývat Vlastimil Vagner z Deloitte Advisory. Dozvíte se novinky a aktuální trendy. Čeká vás i diskuze o možnostech útoků na tyto služby, jejích koncepčních nedostatcích, reálných případech zneužití a o možnostech zabezpečení a řízení rizik okolo této digitální měny.

Jak mohou cloudové služby pomoci zkvalitnit vaše data a co všechno mohou firmy udělat pro dobro svých zákazníků, vám ukáže proděkan Fakulty informačních technologií ČVUT Pavel Kordík.

BRAND

Kompletní program spolu s profily přednášejících a registraci najdete na stránkách akce.

Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Root.cz, TyInternety.cz. Partnery jsou BizIT, ČVUT FEL Praha, Fakulta sociálních věd UK Praha, Filozofická fakulta UK Praha. Produktovými partnery jsou StarbucksULikeIT. Organizátory akce jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).