Hlavní navigace

Bannerová reklama roste, jak je na tom textová?

11. 1. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle zprávy Online Advertising takes off across Europe [PDF] společnosti Nielsen/NetRatings rostla minulý rok bannerová reklama o 24 procent. Ve Švédsku dosáhla dokonce růstu 55 procent, což obecně potvrzuje vyspělost skandinávských zemí v oblasti internetu a reklamy. Za poslední rok také stoupl počet inzerentů (o 11 procent) a počet reklamních kampaní (o 10 procent). Jen si tak říkám, jestli bannerová reklama rostla o 24 procent, jakého čísla by potom dosáhla textová reklama, která v poslední…

Podle zprávy Online Advertising takes off across Europe [PDF] společnosti Nielsen/NetRatings rostla minulý rok bannerová reklama o 24 procent. Ve Švédsku dosáhla dokonce růstu 55 procent, což obecně potvrzuje vyspělost skandinávských zemí v oblasti internetu a reklamy. Za poslední rok také stoupl počet inzerentů (o 11 procent) a počet reklamních kampaní (o 10 procent). Jen si tak říkám, jestli bannerová reklama rostla o 24 procent, jakého čísla by potom dosáhla textová reklama, která v poslední době zaznamenává doslova boom. Jenomže ta se bude měřit poněkud obtížněji. (MAM)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).