Hlavní navigace

Bannerová slepota znovu potvrzena

10. 12. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nová studie společností Usability Company a Eyetracker říká, že uživatelé mají ve zvyku navyknout si na reklamní pozice na umístění reklamních pozic na webových stránkách a začít je ignorovat. Studie současně říká, že větší efekt přináší animované reklamy a reklamy v článcích. Není to fascinující?! Není to objevné?! Máte pravdu, není. Nikdy jsem nechápal, čím se tyhle firmy živí. :-)

Nová studie společností Usability Company a Eyetracker říká, že uživatelé mají ve zvyku navyknout si na reklamní pozice na umístění reklamních pozic na webových stránkách a začít je ignorovat. Studie současně říká, že větší efekt přináší animované reklamy a reklamy v článcích. Není to fascinující?! Není to objevné?! Máte pravdu, není. Nikdy jsem nechápal, čím se tyhle firmy živí. :-)

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).