Zhruba 300 milionů korun by měla v letošním roce utržit z reklamy plnoformátová digitální televize Barrandov. Serveru DigiZone.cz to řekla generální ředitelka této stanice Janka Vozárová. Ještě zdaleka ale nejsme v „bodu nula“, kdy bychom měli vyrovnané hospodaření,
dodala s tím, že na provozní nulu by se Barrandov měl dostat v příštím roce. Tento náš plán se zatím nijak nezměnil,
doplnila šéfka TV Barrandov.
ROZHOVOR: Nova nás návrhem „filmové daně“ poškozuje, stěžuje si ředitelka TV Barrandov
Televize Barrandov chce do konce letošního roku přesáhnout podílem na dospělém publiku hranici sedmi procent. Momentálně se jeho výkony pohybují na hranici pěti procent, v posledních týdnech často i pod ní. Události, jako je mistrovství světa v hokeji nebo olympiáda, sledovanost naruší. Máme ty výkyvy za téměř tříletou existenci Barrandova zmonitorované, jsou přirozené. Stále jsem přesvědčena o tom, že do konce roku náš plánovaný cíl podílu na trhu nad sedm procent splníme,
dodala Vozárová.