Hlavní navigace

Biatlon vrátil ČT Sport zpět na výsluní, byl sledovanější než Znamení koně na ČT 1

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Premiérová řada Znamení koně si co do počtu diváků o něco polepšila, ale podíly měla velmi podobné jako před týdnem.

Doba čtení: 2 minuty

Prima oslovila ve skupině 15+ jen 10 % publika

Rekordních hodnot dosáhl včera Světový pohár v biatlonu pořádaný v České republice. Přímý přenos vysílaný od 17. do 19. hodiny si nenechalo ujít 704 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 22,94 % a k 22% share se přiblížil i u mladšího publika. Necelých 400 tisíc diváků pak biatlon získal odpoledne, kdy však podíly v obou cílových skupinách byly velmi podobné. U staršího publika získala stanice v danou chvíli share 23,5 %. Rekordní hodnoty zimního sportu přinesly sportovnímu kanálu České televize podíl nad 7 % v obou diváckých skupinách a program se stal přes den veřejnoprávní dvojkou.

ČTVRTEČNÍ DATA: Vyprávěj si vedlo ve čtvrtek lépe než Mamma Mia!, Prima ale byla trhovou dvojkou

Biatlon dokonce dosáhl vyššího počtu diváků a podílů než premiérová řada seriálu Znamení koně na ČT 1, i když pořady pochopitelně neběžely ve stejnou dobu. Oproti předchozímu dílu si novinka České televize o několik desítek tisíc diváků polepšila, share ale bylo v obou diváckých skupinách velmi podobné jako před týdnem. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne vysílaným po 20. hodině byla s milionovým publikem Všechnopárty. Nejsledovanější televizí byla ve všech diváckých skupinách Nova, naopak Prima dosáhla v prime time, tedy v hlavním vysílacím čase, na podíl pouhých 10 %.

NMI18_Urban

Graf podílu kanálů (6. 2. 2015)
Graf podílu skupin (6. 2. 2015)
Kanály – průměrné podíly (6. 2. 2015)

Nova Cinema s podílem okolo 8 % v 15–54

Úspěšný den má za sebou Nova Cinema, která bodovala zejména u mladšího publika. Večer i přes celý den se totiž její podíl na publiku pohyboval okolo 8 %. Špatně si nevedla ani u starších diváků, kde dosáhla share necelých 6 %. Nejsledovanějším pořadem se stal americký akční western Wild Wild West, který si nenechalo ujít 285 tisíc lidí (share 7,37 %; 10,89 % v 15–54). U staršího publika si vedla po 20. hodině lépe díky romantice Rosamunde Pilcher TV Barrandov. Oslovila 313 tisíc diváků (share 8,18 %). Novu Cinema však dokázala porazit pouze v prime time ve skupině 15+, a to o necelé tři desetiny procentního bodu. Tradičním tahákem byl i večerní dokument na ČT 2.

MINULÝ TÝDEN: Znamení koně v pátek u mladých diváků až trojkou trhu za Novou a Primou

Top 10 všechny stanice (6. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (6. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (6. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (6. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (6. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (6. 2. 2015)
Top 5: ČT art (6. 2. 2015)
Top 5: Nova (6. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (6. 2. 2015)
Top 5: FANDA (6. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (6. 2. 2015)
Top 5: TELKA (6. 2. 2015)
Top 5: Prima (6. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (6. 2. 2015)
Top 5: Prima love (6. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (6. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (6. 2. 2015)
Našli jste v článku chybu?