Vyberte si - ideologicky čistě plaťte dál 5,90 a nebo přejděte na 2,50. Ti operátoři jsou všichni stejní, oškubou vás, jak jen budou mít příležitost. Teď se jen zdá, že O2 je chytřejší - dělá dobrovolně to, co ostatní budou muset udělat za půl roku. Nebude z toho mít takový vývar, ale ti, co zaplatí u Blesku 2,50 zároveň nezaplatí 5,90 u T-mobilu nebo dokonce 7,20 u Vodafonu. V ideálním světe by to mohlo být ještě levnější. No tak až někdo s takovou nabídkou přijde, tak v klidu přejdeme k němu.
Také to tak chápu. O2 chtělo rychle zavřít ČTÚ které se léta krčilo strachy v rohu ústa a přišlo s BleskMobil. Jinak tip pro autora článku. Pokud jde skutečně o prodlouženou ruku O2, docela by mě zajímalo, zda když je Blesk infolinka zpoplatněna by se nešlo zdarma dohadovat na té O2 infolince :) Zkuste někdo sehnat vyjádření ČTÚ, jestli teda již není
Nechápu co řešíte, mě cena 2,50 vyhovuje. Jsem zvyklý si kredit dobýjet, žádný smlouvy nechci, operátoj nikdy nevolám (nemám potřebu), tak si jejoch simku koupím, až přijde konkurence s něčím lepším, hned k ní přijdu. Je mě ukradený jakýho mám operátora, a to jestli to je virtuální operátor nebo si na něj jenom hraje, mě je u pr...
Moc to řešíte :-)
Jojo, souhlas - u O2 evidentně nemaji o zákazníky (=zisk) skutečný zájem. Dlouhá léta jsem míval pevnou linku, ovšem paušál, který chtěli, jsem považoval za příliš vysoký, takže jsem linku odhlásil. A reakce? Pouze nabídka na nepodstatné snížení paušálu a spoustu volných minut, ovšem jen do jejich sítí. Takže ode mne mohli mít něco, teď nedostávají nic.
Hlasoval jsem, jak je uvedeno v nadpisu. Je mi jedno, kdo je provozovatelem a je mi dokonce jedno, jak se to jmenuje. Klíčové jsou smluvní podmínky, ceny a další detaily, prostě jak se říká od kdy do kdy a co za to, včetně všech háčků, které v tom jsou nebo nejsou. Podle toho se rozhoduji, ne podle toho, jak to na první pohled vypadá. Když to bude pro mě výhodnější, nevidím důvod, proč nepřejít (klidně od Telefóniky k Telefónice). Zatím jsem však k tomuto závěru nedošel.
A můžete mi říct, který z českých operátorů je lepší? Mám zkušenosti se všemi třemi a ke všem mám zásadní výhrady. Nakonec jsem vzal toho, který má nejlepší pokrytí v místě, kde se pohybuju a usmlouval jsem si cenu, se kterou jsem spokojený (a zdaleka se neblíží ničemu, co mají v cenících).
Sám jsem odešel od společnosti O2 k jinému operátorovi, protože mě začali vadit nejenom jejich ceny, ale i jejich služby, chování, atd. Přes tuto pro mne významnou zprávu: O2 má u mnoha lidí pošramocenou pověst. Pokud se by se chtěl začít chovat lépe a "fér", spousta lidí už mu nebude věřit. Myslím, že jinou šanci společnost O2 neměla. A pokud se bude chovat jako dosud? Tak přejdu k jinému operátoru. Dnes jsou nabízeny služby VOIP operátorů, kde je tak obrovská konkurence, že jsou tam ceny na minimu. A některé služby lze použít i pro telefonování z mobilu. Stačí jen trochu googlit. Takže pro všechny pesimisty: "Nestahujme kalhoty, když brod je ještě daleko"
A nakonec je jedno s kym tu smlouvu uzavru resp. neuzavru. V prvni rade jde o cenu a tu ma pro osobne nejlepsi BM... To jestli to je O2 nebo jinej je mi celkem fuk... Ja usetrim... a o to jde. A navic kdyz prijde nekdo levnejsi tak muzu kdukoliv prejit s cislem. Tak tu nehorekjte a jdem na to.
Virtuál to v žádnem případě není. Viz. odkaz
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/husak-operator-bleskmobil-neexistuje--je-to-trik/
A tak, ono je užitečné vědět, s kým máte tu čest že, Ale že bych si kvůli tomu, že uzavřu smlouvu s Telefónicou místo s Ringierem rval žíly, tak to určitě ne.
(Tedy vlastně neuzavřu, protože výhodnější paušál,.Ale neměl bych s tím problém. I když bych to samozřejmě vnímal jako "drobnou lumpárničku" vůči spotřebitelům, byť zcela v intencích běžného chování TO2 i Ringieru... Samozřejmě, kdyby něco takového udělala nějaká firma co má tak říkajíc "goodwill", tak by mne to asi překvapilo... )
Zvatlaci twist tarif ted nabizi za 2.50 Kc i T-Mobile
http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/volani/predplacene-karty/twist-nasim
1. Podle mého názoru není důvod pochybovat o tom, že § 13a Obch.Z. se na prezentaci BLESKmobil vztahuje.
2. Nedomnívám se, že "SMLUVNÍ PODMÍNKY" by neměly být považovány za součást prezentace, protože zákon to takto nestanoví, ani nepředepisuje formu, jakou mají být údaje dle zmíněného zákonného ustanovení zpřistupněny.
I když o ně návštěvník webu sice přímo "nezakopne", nedá se ani říci, že jsou schované. Ke "SMLUVNÍM PODMÍNKÁM" vede odkaz přímo z výchozí stránky, přičemž průměrný spotřebitel podle mého názoru ví, že ve smlouvě, respektive návrhu na její uzavření, bývá minimálně předkladatel návrhu zpravidla řádně označen.
3. Osobně bych si spíš kladl otázku, zda údaje uvedené na výchozí stránce prezentace nejsou v rozporu s údaji ve "SMLUVNÍCH PODMÍNKÁCH", a zda nejsou způsobilé uvést průměrného spotřebitele při běžné pozornosti v omyl o subjektu, který službu spotřebiteli nabízí, respektive poskytuje. Tedy, zda rozporem v uvedených údajích nedochází například k více či méně zřejmému klamání spotřebitele,
Virtual to je uplne stejne, jako treba Tesco na Slovensku. Kuk na http://www.tescomobile.sk/download/cms/files/vseobecne-podmienky.pdf, str. 7. To jenom v Cesku se musi ze vseho delat afera :)
V článku se uvádí, že pokud přenesu své číslo k Bleskmobilu, uzavírám vlastně smlouvu s O2 a každým dobitím ji prodlužuji o 12 měsíců. Jak to tedy bude s přenositelností čísla, pokud budu třeba za pár měsíců přejít jinam (předpokládám, že se vynoří ještě výhodnější nabídky). Nebudou mě rok blokovat?
Dneska jsem byl podat podnět na ČTU pro zahájení správního řízení, od pátku 23.11 mi nefungovali odchozí hovory. Na mé reklamace o nefunkčnosti nikdo nereagoval. Na O2 reklamačním jsem se nedočkal pomoci, na BleskMobilu help lince se pracuje jen do 16 hodiny a celý víkend si válejí šunky. Ještě jeden kiks a odcházím jinam.
Velmi mne bleskmobil zklamal. Nechala jsem se zlákat a přenesla jsem si telefonní číslo od jiného operátora. Nejenže jim to trvalo skoro 3 týdny a dneska jsem si chtěla dobít kredit. Ale ouha. Dobíjecí kupony neseženete, v trafikách je prostě nemají a tvrdí,že jim je PNS nedodala a terminál Sazky nefunguje na přenesené číslo. Takže pozor. Volání za 2,50 super,ale to ostatní hrůza. Pokud budu muset pokaždé lítat a shánět jejich slavné kupony,tak to radši budu volat za 3,50 u vodafonu.
Bleskmobil jsou podvodnici!!!.Kredit jsem nabijel v Unoru 2013 za 300kc platnost me karty je do konce Srpna 2013.Na kreditu mi ted zustalo 70kc a nemužu se dovolat nikde.Telefon mi hlasi že me čislo bylo odpojeno.Nemužu volat nikde ani na operatora!!!Volani neni levnějši jak poukazovala reklamni propaganda.Nevolate všude za 2,50kc jak trvdi reklama!!!Už nebudu bleskmobil použivat!!!Mam svuj T-mobile a mam taky volani do všech siti za 2,50kč a navic za každe dobiti dostanu 50%kreditu navic.Bleskmobil je neseriozni firma.Proto s nima končim navždy!!!
Bylo zábavné po 7.12.12 číst ty potrefené husy ze zive.cz, lupa.cz atd. jak kejhají. Prý 3 měsíce platnost kreditu - to bylo v tiskových zprávách, reálně je to 6 měsíců, tj. 33 Kč měsíčně, které "musíte provolat". Taky nemusíte, necháte je propadnout, důležité je, že číslo stále přijímá hovory.
Také že prý nefunguje APN, že je hovor operátorovi za dvacku... no pro lidi, kteří si neumí nastavit telefon podle informací O2, nemám jiných slov, než že jsou blbí.
Hlavní je to, že když máte mobil na sms a volání, nemusíte mobilní data a férovost jejich cen řešit. To je problém telefonů a ne sítě, že na dotykáči klepnete na ikonku a hned se vám "spustí net". Je to zástupný problém - skutečně inteligentní telefon se ještě zeptá, než se připojí k netu, příp. to lze zcela zakázat a stejně snadno v případě potřeby povolit.
Že je smluvní vztah s telefonicou? No a? Já od nich 10 let nic neměl takže jsem neměl žádný problém a proto mi netrhá žíly, že mi teď poskytují služby. Když nebudou kvalitní, nechám "propadnout" 66 Kč a mějte mě rádi.
Kdyby mi chtěli změnit číslo, jak tvrdí, tak mi to musí předem sdělit a přenesu ho jinam. Taky by mě zajímalo, jak mi to prokazatelně sdělí a získají můj souhlas - sms mohu smazat a hovor operátora prostě zavěsit.
V ČR neexistuje stejně levné volání a smskování bez pořízení drahého firemního paušálu... je mi šumafuk, že každý druhý zaměstnavatel pro své lidi sjedná paušál 1 Kč měsíčně a hovory do všech sítí pod korunu...
to už vás právě operátor má tam, kde chce mít - neomezeni kreditem volají vaši puberťáci hodiny a hodiny. Babička volá hodiny atd. a zjistíte to nejdřív za měsíc.
Nejsem zaměstnanec a dokážu se o sebe a své blízké postarat sám. Volají nejvýhodněji v rámci ČR.
Argumenty, že jinde to je levnější, jsou k smíchu. Ano, z Ukrajiny do Evropy to je za necelou korunu... no a? Nežijeme tam, jen tam jezdíme.
A mně to zase tak nevadí. Prostě Kyslík potřebuje udržet ceny u svého O2 a přitom se volá po zlevňování. Pokud by zlevnil u sebe, už by to musel nechat, pokud "udělá" virtuála, svoje ceny může nechat. A ještě si nechá zaplatit od novin za to, že jim udělali reklamu. Tomu se říká obchod.
A mně to zase tak nevadí. Prostě Kyslík potřebuje udržet ceny u svého O2 a přitom se volá po zlevňování. Pokud by zlevnil u sebe, už by to musel nechat, pokud "udělá" virtuála, svoje ceny může nechat. A ještě si nechá zaplatit od novin za to, že jim udělali reklamu. Tomu se říká obchod.
Pozor aby jste se nedopouštěl jednoznačně zbytečné dehonestace čtenářů nejčtenějšího českého periodika... http://www.lupa.cz/zpravicky/bleskmobil-je-obchodni-znacka-telefoniky/441327/odpovedet/
Ano jsou tací kteří dle mého názoru za hranicí soudnosti budou dělat cokoliv aby to trojici "ukázali" a zatopili. A potom samozřejmě sou tací kteří aď jsou tri operátoři jakých chtěj má to pro ně hodnotu leda na zatopení v kamnech.
To jakou kdo cestu zvolí je jeho věc, jeho názor. S tím, že to je bulvár tedy nejpokleslejší novinářské medium, ale nic nikdo neudělá. Aď si bude obhajovat jak chce.
No vidíte, a já myslel, že šedivka je viruál. Chápu to asi tak: jako šedivka uzavřu s operátorem smlouvu, že od nich odeberu nechutně velké množství služeb a za to, že chci hodně zajímavou cenu. Je na mě, jestli jsem schopný ty minuty prodat dál a samo podle svých podmínek. Podle toho, co tady píšou, je bleskmobil jen další dealer Telefonicy. Za sebe říkám: proč nemít lepší ceny, ale tohle není virtuál puštěný jako žralok (pardon, spíš tak okoun) do sítě operátora.
Co by mě docela zajímalo, jestli když bude zákazník O2 volat na mobil zákazníkovi BM, jestli se stále jedná o volání do vlastní sítě a je tak tarifikováno (tedy u některých tarifů levnější sazbou než do sítě TM/VF). Technicky vzato ano (stejná síť, stejný provozovatel, stejný subjekt, s nímž oba zákazníci uzavírají smlouvu). Prakticky (jak znám TO2) si dovedu představit, že u O2 vám řeknou, že "voláte do sítě jiného operátora" ;-).
Pánové, marně hledám jakoukoliv informaci potvrzující, že by Ringier byl virtuální operátor.
Obchodní podmínky jsou jasné, dle bodu 1.1. je BleskMobil = Telefonica.
Nevidím na webu ani žádnou informaci, že se jedná o "přeprodej" .
Společnost Ringier není na web stránkách Bleskmobil nikde uvedena ani jako kontakt ani nikde není zmíněna v obch. podmínkách.
Z pohledu zákazníka je to neexistující subjekt.
:-) je krásné číst článek, milé názory. Autor to odhadnul naprosto přesně a protože Michal Táborský má v TEF pozici Director Product Development at Telefonica O2 CZ (:-D) a komunikuje na veřejnost jako koordinátor projektu... mě, jako projektovému manažerovi vyplývá jediné... toto má plně v režii Telefonica. Základní pravidlo proj. řízení je, že vlastník /sponzor projektu (v tomto případě Ringier Axel Springer) komunikuje vždy na veřejnost. Ale tady komunikuje dodavatel...Tzn. došlo k zajímavé dohodě mezi TEF a RAS, projekt realizuje, vede a komunikuje a "vlastní" za provize :-) TEF (dohoda o spolupráci laicky řečeno....)...no, konkurence zde není. Tarify teď super, problém do budoucna a tuším kam to povede a díky super "podmínkám" bude hodně těžké se z toho v budoucnu vyvázat. Rozhodně bych do toho nešel i když min. první rok budu volat za málo.....a také pozor na zák. podporu, tu TEF zvládnutou tedy nemá a bude hůř....a upozorňuji, že už v telco službách nepracuji,nejsem zaměstnanec Tmobile,Vodafon ani TEF a názor píši na základě zkušeností s prostředím,kde jsem pracoval :-)
Hlásit to nic nebude, protože se jedná o síť stejného operátora. Hezky popsané je to tady http://www.adsl.cz/clanky/bude-bleskmobil-konkurenci
vy také melete z hladu.že? Jsem koupil jejich simku a za 250 kréda ˇ+ 150 v ceně jejiho pořízení jsem se dostal k závěru, i když vlastním ještě celkem výhodný paušál O2(v síti 2kč minuta a ostatni operátoři 3,60 i s daní),tak jsem došel k závěru, že celkem za 400 kréda jsem provolal celkem stejně a to bez rozdílu kam kromě roamingu a ve finále navíc bez nutného měsíčního platu za službu.Když to vydrží,je to super a paušál zruším.Smsky nepíšu a net mám na počítači.Tam je za dvacku v případě nutnosti na den a to je taky vcelku přijatelné.
Člověče, přijdete mi velice paranoidní.Já s vámi nesouhlasím a domnívám se, že cena pro mne,jakožto koncového uživatele služby je dost příznivá a domnívám se, že i to kdo v pozadí stojí není důležité.Funguje mi to bez problému,měsíčně nezaplatím to co za paušál,nemám žádnou smlouvu,takže je možné v případě negativních změn cen to zahodit do popelnice.Kupón k dobití stojí 250 korun,což bez problému provolám.Jestli máte mobil jak spousta jiných jen k prozvánění a nebo jako těžítko,tak i tak váš názor považuji za irelevantní.
co tady furt všichni řešíte, buďte rádi, že se to aspoň trochu pohlo. A ty kecy o výhodném paušálu si nechte pro sebe, každý nepotřebuje "výhodně" žvanit 300 minut měsíčně za "pár" korun, třeba za 800kč , operátorovi jde hlavně o to, dostat z vás měsíčně co nejvíc peněz :-)))))...Používám tarif od vodafonu za 12kč měsíčně se 40 minutama zdarma do vlastní sítě (což je mimochodem třicetník za minutu, schválně si zkuste spočítat cenu za minutu u svých výhodných tarifů :-))))))))))) a s cenou SMS 0,40kč do vlastní a asi 1,5kč do cizí, ovšem s nechutnou cenou volání mimo siť, takže už mám v mobilu druhou kartu, která je samozřejmě BM.... Sám mám s O2 k.revské zkušenosti, ale pokud je nabídka po mne výhodná, neváhám a přejdu.... ještě něco, jestliže tdebil přišel se stejnou cenou má smůlu, alespoň u mne, asi měl špatnou reklamu, o BM jsem slyšel dřív...
Pokud si hned při převzetí karty nenecháš zablokovat datové služby, nebudeš se stačit divit, jak rychle ti kredit zmizí. Dnes je to totiž o tom, že na SIM, kterou jen tak aktivuješ je defaultně povolené úplně všechno, přičemž o parametrech toho, co vše je povoleno a jak je to tarifikováno se cudně mlčí.
Tušíte někdo zda se na prezentaci BLESKmobil může vztahovat § 13a obch. zákoníku o uvedení svých identifikačních údajů (název, IČ, sídlo, zápis v obch. rejstříku)? Na stránkách BLESKmobilu jsem podobné údaje nenašel (vyjma již zmíněných všeobecných podmínek, které ale nepovažuji za součást prezentace).
To byste měl udělat spíš vy! Pokud jde o mne, telefonuji z celé ČR za 1 Kč/min bez jakéhokoli paušálu s výhradně sekundovou tarifikací do všech sítí, s manželkou zcela zdarma, z ciziny přes VoIP za max. 1,50 Kč za min. ve vlastní síti rovněž zdarma a bez paušálu, internet doma mám také zdarma a na zbytku území ČR za 10 Kč /GB s měsíčním FUP 30 GB, také bez jakéhokoli paušálu. A co udělala ODS ve sněmovně s jistým kriminálníkem je co, když ne podraz? Jenže na takovéto, k českým mzdám a důchodům přiměřené ceny a spravedlivou tarifikaci může 90% občanů této těžce zkoušené republiky ještě na dlouho zapomenout.
A ono to snad bylo v tomto státě někdy jinak? Stačí mít správného kamaráda na správné pozici a máte internet zadarmo a telefonujete za 1 Kč/ min bez paušálu a se sekundovou tarifikací! Nemáte kámoše? Máte smůlu a dvě možnosti. Buď platit a pak u piva nadávat, nebo si potřebnou službu, (pokud je to technicky možné), zařídit sám.
MVNO - Mobile Virtual Network Operator.
Chcete i význam?
společnost, která není držitelem licence na frekvenční rádiové spektrum a nemá tedy ani vybudovanou síť pro poskytování mobilních telefonních a datových služeb. MVNO nakupuje od mobilního operátora kapacitu jeho sítě. Uvedenou kapacitu pak nabízí konečnému zákazníkovi na základě svých svébytných cenových a obchodních podmínek. Nejedná se však o systém prodeje mobilních služeb, se kterým se můžeme někdy setkat v České republice ve formě tzv." šedých operátorů", kteří pouze přeprodávají mobilní služby konkrétního mobilního operátora. MVNO samostatně nabízí mobilní služby pod svým obchodním jménem a je odpovědný za cenovou úroveň nabídky mobilních služeb. Virtuální operátor také může část služeb technicky zajišťovat sám (hlasové schránky, propojení do fixních sítí, SMS brány aj.).