Hlavní navigace

BMW oslovilo kampaní v hybridní televizi 915 tisíc diváků televize Prima

15. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

V polovině ledna spustilo mediazastupiteltsví Media Club na stanicích skupiny Prima kampaň klienta pro tuzemské zastoupení automobilky BMW, která vůbec poprvé využívala kombinace více reklamních formátů technologie HbbTV.

Ke konci minulého roku představila Prima na svém HbbTV portálu Prima Play dvě nové možnosti propagace, které doplňují klasické červené tlačítko na ovladači, jehož spuštěním diváci aktivují prostředí hybridní televize. Prvním nově spuštěným formátem je Menu button, který se zobrazuje na třetí pozici v HbbTV nabídce, kde si divák vybírá mezi spuštěním služby Prima Play nebo televizního programu. Druhou možností je videospot, který se zobrazuje ve videoobsahu v pozici pre-roll, představuje novinky Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima.

Prvním klientem, který se rozhodl do své kampaně zakomponovat všechny tři možnosti, byla společnost BMW Group Česká republika, která se rozhodla možností HbbTV využít pro propagaci modelu BMW X1. Při komunikaci s cílovými skupinami se snažíme neustále hledat nové komunikační formáty a inovativní způsoby komunikace. V rámci aktuálně probíhající kampaně zaměřené na nové BMW X1 s pohonem všech kol BMW xDrive jsme se proto rozhodli vyzkoušet kombinaci interaktivních formátů Red button, videospot a Menu button, říká marketingový manažer tuzemského zastoupení BMW Petr Škaloud.

MMF24

Průběžné výsledky podle Škalouda předčily očekávání zadavatele. Stanovených cílů jsme dosáhli ještě před ukončením kampaně. Využití HbbTV platformy proto plánujeme i v rámci našich budoucích kampaní, dodává Škaloud. Průběžné výsledky měřené od 14. ledna do 31. ledna ukazují, že kampaň zasáhla 915 000 diváků. Jedná se především o diváky ve věku 16–44 let z větších měst, kteří patří do socioekonomických skupin A, B a mají vysokoškolské či středoškolské vzdělání ukončené maturitou.

Formát Red button průměrně dosáhl proklikovosti (click-through rate) 1,2 procenta, videospot pak 4,25 procenta. Formát Menu button dosáhl hodnoty CTR 2,73 procenta. Podle informací BMW Group konverzní poměr zákazníků vážně přemýšlejících o koupi automobilu dosahuje úrovně osmi procent. Kampaň poběží do poloviny února.Na konci ledna bylo v ČR podle provedeného měření FTV Prima více než jeden milion televizních přijímačů v terestrické síti připojených k internetu a podporujících technologii HbbTV. Mezi klienty Media Clubu, kteří v minulých měsících ve svých kampaních formát Red button na HbbTV používali, byli například Komerční banka, Sazka a Škoda Auto.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).