Hlavní navigace

Bomba.cz slaví první narozeniny, běží soutěž o vstupenky na koncerty

15. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Náš sesterský projekt Bomba.cz, komunitní server pro sdílení zajímavých online videí, slaví tento týden první narozeniny. Zatím rekordní návštěvnosti dosáhla Bomba.cz v březnu tohoto roku, kdy ji navštívilo téměř 150 tisíc reálných uživatelů, kteří shlédli přes dva miliony stránek. Jsme rádi, že se nám se serverem Bomba.cz podařilo zachytit stále rostoucí vlnu obliby videa na Internetu. V průběhu celého roku jsme představili uživatelům řadu obsahových novinek. Jednou z nich je například…

Náš sesterský projekt Bomba.cz, komunitní server pro sdílení zajímavých online videí, slaví tento týden první narozeniny. Zatím rekordní návštěvnosti dosáhla Bomba.cz v březnu tohoto roku, kdy ji navštívilo téměř 150 tisíc reálných uživatelů, kteří shlédli přes dva miliony stránek. Jsme rádi, že se nám se serverem Bomba.cz podařilo zachytit stále rostoucí vlnu obliby videa na Internetu. V průběhu celého roku jsme představili uživatelům řadu obsahových novinek. Jednou z nich je například samostatná sekce Erotika, kam jsou ukládána v současné době tolik oblíbená videa s lechtivým obsahem, upozorňuje Aleš Miklík, vedoucí redakcí společnosti Internet Info.

Bomba.cz má také například rozsáhlou databázi videoklipů, která je vůbec nejoblíbenější částí serveru. Bomba.cz se prezentuje i prostřednictvím sociálních sítí. Na Facebooku existuje například stránka Bomba video denně, na niž redakce vybírá ta nejlepší videa z celé databáze serveru. U příležitosti prvních narozenin serveru je ve spolupráci s Mezinárodním hudebním festivalem Český Krumlov připravena soutěž o vstupenky na některý z festivalových koncertů. Soutěž trvá do 19. července 2009. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).