To by to pan Semetkovský musel přepočítat na plné úvazky. Předpokládám, že těch 90 lidí v iDnes také nejsou všechno plné úvazky. Kdybychom měli třeba na Lupě počítat našich 130 autorů do našeho týmu, asi bychom patřili k nejméně produktivním na webu, ale ono je to trochu jinak, že.
Otázkou také je, jestli se dá srovnat příjem vydavatelství a titulu. Například Lupa nemá vlastní obchodní oddělení, ale dělí se o něj s ostatními tituly iinfa -- pak je třeba při pokusu o srovnání titulů potřeba zjistit, jak velký úvazek Lupa v tomto oddělení využívá...
Pokud vezmeme těch 10 lidí v Tvujdům za půlúvazky, pak srovnání 30 médií iDnes--Mobil a jednoho média Tvujdům vypadá trochu jinak: iDnes--Mobil (75 MKč / 90 zaměstnanců =) 833.333 Kč/zaměstnanec versus Tvujdům (10 MKč / 9 zaměstnanců =) 1.111.111 Kč/zaměstnanec. Takový rozdíl v tom nevidím, a to opravdu počítám s 90 plnými úvazky a 30 tituly v iDnes--Mobil (některé tituly jsou ovšem obchody apod., kdo by tam kupoval reklamu...).
Neberte ten výpočet příliš vážně, chci jen ukázat, že přepočítávat příjem v inzerci na produktivitu práce, je poněkud složitější, než jen prosté dělení.