Hlavní navigace

Bývalá šéfka marketingu Novy Miloslava Nováková nastoupila do státní sféry

9. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 2. 2012

Dlouholetá ředitelka marketingu televize Nova Miloslava Nováková, která z pozice top managementu této stanice odešla koncem září loňského roku, nastoupila na Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Starat se tu bude o komunikaci a marketing. Sama Nováková se na své působení ve státní sféře těší. Má především určitou vizi a očekává její naplnění. Podobně už na tom byla, když přišla do Novy v roce 1999.

tip do článku - nástroje v mkt - konkrétní témata

NEPŘEHLÉDNĚTE: Vedení Novy odvolalo marketingovou ředitelku Miloslavu Novákovou

Jsem rád, že se mi podařilo získat Mílu Novákovou jako jednu ze špiček a nejvýraznějších osobností v oboru marketingu a PR v této zemi pro Ministerstvo průmyslu a obchodu. Věřím, že její zkušenosti z dosavadní profesní kariéry výrazně přispějí ke zkvalitnění komunikace klíčových strategických dokumentů MPO, jako jsou Strategie konkurenceschop­nosti či Energetická koncepce. Od jejího příchodu na ministerstvo si slibuji i větší otevřenost celého úřadu a posílení principů transparentnosti, uvedl při příležitosti nástupu Novákové ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.