Dlouholetá ředitelka marketingu televize Nova Miloslava Nováková, která z pozice top managementu této stanice odešla koncem září loňského roku, nastoupila na Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Starat se tu bude o komunikaci a marketing. Sama Nováková se na své působení ve státní sféře těší. Má především určitou vizi a očekává její naplnění. Podobně už na tom byla, když přišla do Novy v roce 1999.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Vedení Novy odvolalo marketingovou ředitelku Miloslavu Novákovou
Jsem rád, že se mi podařilo získat Mílu Novákovou jako jednu ze špiček a nejvýraznějších osobností v oboru marketingu a PR v této zemi pro Ministerstvo průmyslu a obchodu. Věřím, že její zkušenosti z dosavadní profesní kariéry výrazně přispějí ke zkvalitnění komunikace klíčových strategických dokumentů MPO, jako jsou Strategie konkurenceschopnosti či Energetická koncepce. Od jejího příchodu na ministerstvo si slibuji i větší otevřenost celého úřadu a posílení principů transparentnosti,
uvedl při příležitosti nástupu Novákové ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba.