Hlavní navigace

Bývalý šéf Novy Dvořák: Mám zájem o pozici generálního ředitele ČT

17. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 6. 2011

Bývalý generální ředitel televize Nova Petr Dvořák dnes na akci Media Brunch pořádané serverem Mediář.cz potvrdil, že pokud bude v nejbližší době vypsán tendr na šéfa České televize po odcházejícím Jiřím Janečkovi a jeho podmínky budou trošku standardní, půjde do něj. Určitě budu mít zájem se tohoto tendru zúčastnit, uvedl bývalý šéf nejsledovanější tuzemské televize Petr Dvořák.

K TÉMATU: Jiří Janeček rezignoval na funkci generálního ředitele ČT, k 31. srpnu

Dvořák doufá, že pokud vše půjde podle plánů, má šanci v tendru uspět. Kandidáti, kteří o tuto pozici budou mít zájem, se ve správnou chvíli určitě přihlásí, konstatoval Dvořák. Rada ČT je podle něho těleso, které se rozhoduje podle vlastní úvahy, i když pochopitelně je známé, že určité politické tlaky zde jsou. Projekt, se kterým by se hlásil do výběrového řízení, nepovažuje za nic zásadního. Pokud to má člověk rozmyšlené, dá se to napsat za večer, řekl bývalý generální ředitel Dvořák.

Tipy C

NEPŘEHLÉDNĚTE: Bývalý šéf Novy Dvořák by nabídku na ředitele ČT zvážil

Co se týká možných spolupracovníků, na ty je podle jeho slov ještě brzy. Bylo by velkou chybou vstupovat do této instituce s předsudky, nebo s tím, aby určité lidi nahradil, uvedl Dvořák. U České televize je podle něho několik kritérií a ta kritéria, která jsou důležitá, se ještě proměňují. Máme-li se bavit například o ratingu nebo sledovanosti, tak ta má pro veřejnoprávní televizi svůj význam, ale pouze někdy a pouze do určité míry, sdělil Petr Dvořák. Další rozdíl je v tom, že u veřejnoprávní televize vyhodnocovat sledovanost například pouze podle cílové skupiny 15+, je nesmysl. Je třeba si definovat, u jaké cílové skupiny má být úspěšná, míní Dvořák.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).