Čechy baví komedie, Slováci dávají přednost animované tvorbě

26. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Kabelový operátor UPC zhodnotil sledovanost filmů ve videotéce MyPrime během letních měsíců.

Podle zveřejněné analýzy se Češi v rámci videotéky MyPrime během posledních tří měsíců nejčastěji dívali na komedie, na Slovensku pak vládly animované filmy. Videotéka MyPrime tvoří součást české a slovenské nabídky už déle než rok a svým klientům nabízí přes dva tisíce filmů, seriálů nebo dokumentů.

Češi v téměř dvou pětinách případů vybírali filmy z domácí produkce, v uplynulých třech měsících nejčastěji třetí díl Babovřesek. Diváci na Slovensku si za poslední tři měsíce nejčastěji pouštěli animované filmy pro děti, přičemž prim hrály Garfield, zvířecí jednotka zasahuje, Oggy a škodíci, Ovečka Shaun ve filmu nebo Zambezia. Kromě animáků si často pouštěli i zahraniční komedie Co jsme komu udělali a Mládeži nepřístupno.

CIF25_SE_terc

Přístup do MyPrime mají jak slovenští, tak čeští diváci, a ti ji využívají podstatně častěji, dodal Jan Kohout, marketingový ředitel UPC. Přes čtyři pětiny českých diváků preferují užívání videotéky MyPrime přímo přes set-top box na svém televizoru, na Slovensku je to více než polovina klientů.

Mobilní verzi MyPrime diváci v Čechách nejvíce využívají na mobilech a tabletech s operačním systémem Android (46 %) a až těsně za ním následuje webový prohlížeč (42 %). Slováci preferují sledování přímo na webu (46 %) a vysílání na Androidu využili v 51 % případů. Přes iOS pak obsah sledují Češi i Slováci ve zhruba jedné desetině případů.
V nejbližší době plánujeme přidat například životopisný film Motýlek, Díru u Hanušovic či Fotografa z domácí produkce. Ze seriálů přibudou díly Top Gearu, Misfits nebo také Červeného trpaslíka, doplňuje Kohout.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).