Hlavní navigace

Centrum má nového finančního ředitele a ředitele komunikace

26. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Centrum Holdings obsazuje dvě významné pozice. Na pozici finančního ředitele nastupuje Martin Fraj, na nově vytvořený post ředitele firemní komunikace Jiří Hájek. Martin Fraj (42) bude od začátku dubna novým finančním ředitelem Centrum Holdings zodpovědným za finanční řízení a finanční konsolidaci celého Holdingu a za řízení financování dalšího rozvoje a budoucích akvizic. Martin Fraj má 17 let zkušeností z finančního řízení firem zejména z oblasti telekomunikací a médií. Do Centrum Holdings…

Centrum Holdings obsazuje dvě významné pozice. Na pozici finančního ředitele nastupuje Martin Fraj, na nově vytvořený post ředitele firemní komunikace Jiří Hájek.

cif 24 - early cena - média

Martin Fraj (42) bude od začátku dubna novým finančním ředitelem Centrum Holdings zodpovědným za finanční řízení a finanční konsolidaci celého Holdingu a za řízení financování dalšího rozvoje a budoucích akvizic. Martin Fraj má 17 let zkušeností z finančního řízení firem zejména z oblasti telekomunikací a médií. Do Centrum Holdings přichází z mobilního operátora MobilKom (U:fon), kde zastával pozici výkonného ředitele pro finance, předtím zastával seniorní pozice ve firmách Karneval Media, UPC Česká republika a Price Waterhouse.

Jiří Hájek (37) nastoupí na nově vytvořenou pozici ředitele firemní komunikace Centrum Holdings se zodpovědností za interní a externí komunikaci Holdingu, včetně vztahů s médii napříč všemi zeměmi. Jiří Hájek pracoval pro Centrum Holdings od ledna letošního roku jako externí konzultant. Předtím strávil 13 let ve vedoucích pozicích v oblasti firemní komunikace – ve skupině PPF, T-Mobile a Českém Telecomu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl v letech 2008 – 2012 šéfredaktorem serveru Lupa.cz. Stál u zrodu řady projektů. Je spoluzakladatelem Energomonitoru, v CZ.NIC vedl projekt Turris. Je předsedou místní organizace Pirátské strany v Brandýse – Staré Boleslav.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).