Centrum se zaměří na mladší uživatele

25. 9. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Portál Centrum.cz se v nadcházející reklamní kampani zaměří na cílovou skupinu lidí, kteří jsou mladší třiceti let. V reklamních spotech by se měl podle vyjádření tiskového mluvčího portálu Miroslava Čepického znovu objevit pes Bóbika. Za reklamu utratí portál 30 milionů korun. Ve starším spotu návštěvnice jedné asijské restaurace požádá personál, aby se jí postarali o jejího psa. Kuchař čínské restaurace pochopí žádost po svém a šokované zákaznici hrdě předloží jako pokrm nebohého Bóbika.…

Portál Centrum.cz se v nadcházející reklamní kampani zaměří na cílovou skupinu lidí, kteří jsou mladší třiceti let. V reklamních spotech by se měl podle vyjádření tiskového mluvčího portálu Miroslava Čepického znovu objevit pes Bóbika. Za reklamu utratí portál 30 milionů korun.

Ve starším spotu návštěvnice jedné asijské restaurace požádá personál, aby se jí postarali o jejího psa. Kuchař čínské restaurace pochopí žádost po svém a šokované zákaznici hrdě předloží jako pokrm nebohého Bóbika. Kritici této reklamě vyčítali, že nijak nesouvisí se značkou Centrum.cz.

Doménu Bobika.cz v současné době vlastní firma Bóbika, s.r.o., kterou vlastní zakladatel portálu Seznam.cz Ivo Lukačovič. Pokud tuto adresu napíšete ve svém prohlížeči, zobrazí se vám hlavní stránka tohoto portálu.

Více o novinkách portálu Centrum včetně její nové homepage si můžete přečíst v zítřejším článku na Lupě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).