Prima večer u starších diváků vyrovnaná s Novou
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera se stala Česká Miss 2015. Soutěž královen krásy si nenechalo ujít na Primě 915 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,73 %. K 23 % se pořad přiblížil u mladších diváků. Prima si získala nad Novou a jejím americkým blockbusterem Hněv Titánů náskok necelých 200 tisíc diváků. Nova však porazila Primu u mladšího publika. Obě televize od sebe dělily přibližně čtyři procentní body. Komerční dvojka může být s výsledkem včerejší sledovanosti rozhodně spokojená. Prima byla přes den druhou nejsledovanější televizí u staršího publika, večer byla vyrovnaná s Novou.
PÁTEČNÍ DATA: Účastníci zájezdu srazili sledovanost Všechnopárty pod milion diváků, přesto v pátek zvítězila
Pomyslně smeknout musela před komerčními televizemi Jednička, která oslovila 429 tisíc diváků (share 11,12 %). Je ovšem nutné zmínit, že vyhlášení divadelních cen mělo téměř naprosto shodnou sledovanost jako loni, kdy ho vidělo 421 tisíc lidí. Nelze ho tak považovat v případě České televize za neúspěch nebo propadák. V meziročním srovnání se však snížil podíl pořadu na publiku o téměř čtyři procentní body. Jednička byla po celý den trhovou trojkou. Dosáhla podílu 13 % u staršího publika, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, oslovila pouze 11,19 % publika. Jejím nejsledovanějším pořadem byly Události.
ČT Sport po celý den nadprůměrný
Nadprůměrná čísla si po celý den držela stanice ČT Sport. Přes den se v obou diváckých skupinách držela s podílem okolo 8 % a večer se pohybovala okolo 6 %. Poděkovat za to mohla hned dvěma přímým přenosům. Nejsledovanějším pořadem se stalo kvalifikační utkání o postup na fotbalové Euro 2016. Duel mezi Českou republikou a Lotyšskem si nenechalo ujít 519 tisíc diváků (share 15,65 %; 17,1 % v 15–54), hokejové utkání Tipsport extraligy mezi týmy Ocelářů Třinec a Spartou Praha preferovalo 219 tisíc diváků (share 11,96 %; 12,6 % v 15–54). Šlo o semifinále této hokejové soutěže.
MINULÝ TÝDEN: Sobotní zábava na ČT 1 a Primě vyrovnaná, nejsledovanější Souboj Titánů na Nově
ČT Sport ale nebyla jediným tematickým kanálem, který dokázal přilákat diváky k obrazovce. Po 20. hodině včera bodovala i Prima Cool, a to díky třetímu dílu akčního filmu Kurýr. Nenechalo si ho ujít 344 tisíc lidí (share 9 %; 11,46 % v 15–54). V prime time dosáhla Prima Cool share 6,27 % u staršího a 8,63 % u mladšího publika. Podíl 6 % měla stanice u mladšího publika i přes den. Prima Cool tak byla večer sledovanější než její konkurentka Nova Cinema, Ta bodovala naopak v celodenním share, kdy u staršího publika dosáhla hodnoty 6 % a u mladších diváků se blížila k 8 %. Pomohla jí k tomu především repríza pátečních Účastníků zájezdu z hlavního kanálu Novy.